نسخه چاپی

۶۰ سال مرگ بر امریكا در ایران

جان‌پناه: ۱۶ آذر نماد استكبارستیزی دانشجویان است

عکس خبري -جان‌پناه: ?? آذر نماد استکبارستيزي دانشجويان است

عضو شورای تبیین مواضع بسیج استان تهران گفت: ۱۶ آذر از سال ۳۲ تاكنون نماد استكبارستیزی، استقلال‌خواهی و عدالت‌طلبی دانشجویان ایران است.

به گزارش نما؛ به نقل ا فارس، امیر حسین جان‌پناه عضو شورای تبیین مواضع بسیج استان تهران  با اشاره به 16 آذر روز دانشجو گفت: در پرتوی اسلام عزیز، 16 آذر نقطه شروعی بود برای جنبش دانشجویی که از دانشکده فنی تهران آغاز با و خون پاک 3 شهید دانشجو رنگین شد.




جان‌پناه افزود: استکبار جهانی و در راس آن امریکای جنایتکار، گمان نمی‌کردند امثال همت‌ها، خرازی‌ها، زین‌الدین‌ها و باکری‌ها، مانع دست یابی آنها به اهداف شومشان شوند و پایه های امپراطوری شرق و غرب را در هم بشکنند.




وی تصریح کرد: دانشجویان همیشه همراه با توده‌های مختلف مردم مسلمان برای اهداف بلند انقلاب اسلامی جانفشانی کرده اند و 16 آذر در کنار جنگ تحمیلی و تسخیر لانه جاسوسی و در ادامه حراست از اسلام در 9 دی، نماد استواری از این ماجرا است.




عضو شورای تبیین مواضع بسیج استان تهران در خاتمه گفت: دانشجویان و جوانان با شعار مرگ بر امریکا در تولید علم و دانش در جمهوری اسلامی ایران برای همه ملت های جهان به خصوص جنبش های آزادی خواه نمونه ای بارز خواهند بود.

۱۳۹۲/۹/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...