نسخه چاپی

عضو كمیسیون برنامه و بودجه در گفتگو با نما:

مناظره برگزار شود تا مردم قضاوت كنند/ نرخ تورم در سال 74 بالاترین نرخ بود

عکس خبري -مناظره كنند تا مردم قضاوت کنند/ نرخ تورم در سال 74 بالاترين نرخ بود

مبحث مناظره آقای احمدی نژاد با دولت یازدهم بحثهای اقتصادی است و بحثهای سیاسی نیست ، به نظر بنده ایجاد تشنج هم نمی كند .

 قادري جعفر عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار نما در مقايسه اي نرخ تورم را دوران سازندگي بالاتر دانست و اظهار كرد : ما بالاترين نرخ تورم را در دوران آقاي هاشمي داشتيم . سال 1374 رشد نرخ تورم 49 درصد بود . منتهي اين وضعيت تا يكسال بيشتر به طول نيانجاميد و دولت سعي كرد كاهش دهد .
وي افزود :البته  در آن دوران ما اين گونه رشد نقدينگي و افزايش پايه پولي را نيز نداشتيم .
قادري تصريح كرد: هم اكنون در يكي ، دو سال اخير هم به دليل اقداماتي كه در داخل انجام شد و هم به علت شدت تحريم ها باعث شد تا نرخ تورم  با اين دو عامل  افزايش يابد كه در نگاه كلي و قدر مطلق آن نرخ تورم در سال 74 بيش از همه دوران بوده است .
همچنين در رابطه مناظره دكتراحمدي نژاد رييس جمهور پيشين و دكتر روحاني رييس جمهور  خاطر نشان كرد : مبحث مناظره آقاي احمدي نژاد با دولت يازدهم بحثهاي اقتصادي است و بحثهاي سياسي نيست ، به نظر بنده ايجاد تشنج هم نمي كند .
وي ادامه داد : چه اشكالي دارد در اين فضا  ديدگاههاي اقتصادي دو تفكر  موجود بيان  و مطرح شود ؟ البته طرفين نبايد يكديگر را تخريب نمايند . بحث ، بحث اقتتصادي است و مانعي نيست تا وزراي اقتصادي و كارشناسان اقتصادي و يا روساي جمهور بايكديگر گفتگو كنند و در اين فضا مردم بهتر مي توانند قضاوت نمايند .

۱۳۹۲/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...