نسخه چاپی

احیای سازمان برنامه‌ریزی پایان آزمون و خطا در مدیریت كشور

عکس خبري -احياي سازمان برنامه‌ريزي پايان آزمون و خطا در مديريت کشور

نماینده مردم سمنان احیای سازمان مدیریت را پایان یافتن آزمون و خطا در مدیریت كشور عنوان كرد.

به گزارش نما؛ محسن علیمردانی نماینده زنجان در مجلس که در موافقت با طرح احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی که امروز در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت با اشاره به اینکه این طرح با بیش از 215 امضا تقدیم هیئت رئیسه مجلس محترم شده است، گفت: با توجه به عواقب طرح انحلال این سازمان در دو سال گذشته امروز کمتر اقتصاددانی است که با انحلال این طرح مخالفت کند.
وی افزود: متأسفانه دولت برای اینکه خود را از نظارت این سازمان رها کند دست به انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی زد. زمانی که دولت قصد داشت این سازمان را منحل نماید اهدافی همچون توجه به برنامه افق 1404، تمرکززدایی و ... را به عنوان هدف انحلال این سازمان عنوان کرد اما کدام یک از این اهداف امروز محقق شده است.
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عدم ارائه به موقع بودجه دولت که اغلب به صورت تصویب بودجه به صورت سه دوازدهم خود را نشان می‌داد و همچنین عدم پاسخگویی به مجلس محترم در خصوص مسائل موجود و اجرای بودجه از جمله مسائل ایجاد شده در خصوص انحلال سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.
علیمردانی در پایان تصریح کرد: از این رو و به دلیل جلوگیری از ایجاد آزمون و خطا در اجرای مدیریت خواستار موافقت نمایندگان با این طرح هستند.

۱۳۹۲/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...