نسخه چاپی

نظر جالب مسی در خصوص قرعه آرژانتین

ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا گفت: «از قرعه مان راضی ام ولی كارمان ساده نیست.»

به گزارش نما به نقل از گل، لیونل مسی این روزها در سرزمین مادری تمرینات بازیابی اش را دنبال می کند. بعد از مشخص شدن قرعه تیم ها در مرحله گروهی جام جهانی، تیم ملی آرژانتین باید با تیم های ایران، نیجریه و بوسنی روبرو شود و حالا لیونل مسی نیز نظرش رادر مورد این قرعه اعلام کرده است.

او روز شنبه در گفتگو با رسانه های اسپانیایی گفت: «من از قرعه تیممان راضی و خوشحالم ولی موافق این نظر که می گویند سه بازی ساده انتظارمان را می کشد نیستم. این جام جهانی است و در جام جهانی هیچ بازی ساده ای وجود ندارد. همه گروه ها قوی هستند و ما باید در تک تک بازیهایمان با تمام توان کار کنیم.»

ستاره آرژانتینی مراسم قرعه کشی رقابت ها را از کمپ تمرینی اش در آرژانتین، جایی که این روزها تمریناتش را آنجا دنبال می کند، تماشا کرد.

او صبح دیروز تمریناتش را انجام داد و بعد تست رزونانس مگنتیک روی پای چپش انجام شد تا از شرایط دقیق عضله دو سر ران پای چپش اطلاعات جدیدتری حاصل شود.

عصر دیروز مسی به روساریو سفر کرد تا با اعضای خانواده اش دیدار کرده و تا روز دوشنبه استراحت خواهد کرد. دوشنبه او به بوئنوس آیرس بازخواهد گشت تا تمریناتش را مجددا از سر بگیرد.

۱۳۹۲/۹/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...