نسخه چاپی

قاسمی مشاور رسانه ای وزیر ورزش و جوانان شد

محمود گودرزی در حكمی دكتر حمید قاسمی را به سمت مشاور رسانه ای خود منصوب كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ در حکم وزیر ورزش و جوانان برای قاسمی آمده است: نظر به تعهد، تجربه و تخصص جنابعالی و به موجب این حکم به سمت " مشاور رسانه ای " اینجانب منصوب می شوید.

با عنایت به تحصیلات و سابقه ی علمی و عملی که از شما سراغ دارم و توجه به توان و ظرفیت ارزشمند رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری حوزه ی ورزش و جوانان کشور، فرصت مغتنمی است تا با بهره گیری از آراء و نظریات صاحب نظران و اهل فن، تعامل مثبت و هدفمندی در حوزه ی روابط وزارت ورزش و جوانان و رسانه ها ایجاد و به رشد و اعتلای ورزش و جوانان کمک نماید.

حمید قاسمی متولد سال 1350 در شهر کرمانشاه و دارای دکترای مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی و ورزش است.

او عضو هیات علمی و دارای مرتبه استادیاری در دانشگاه است. قاسمی سوابق اجرایی خود در ورزش و رسانه را از سال 1375 شروع کرد.

سرپرست سابق روابط عمومی و روابط بین الملل سازمان تربیت بدنی در حوزه رسانه سابقه ی تهیه کنندگی، مجری گری، کارشناسی، خبرنگاری، سردبیری و مدیریت گروه ورزش جام جم و شبکه خبردر رادیو و تلویزیون را دارد.

در عرصه مطبوعات نیز سابقه صاحب امتیازی و مدیر مسوولی در نشریات مدیریت علمی ورزش و مدیر مسوولی روزنامه ایران ورزشی در کارنامه او ثبت شده است.

او مولف کتاب فعالیت های رسانه ای در ورزش و از مترجمین کتاب روابط عمومی ورزشی و مدرس این دروس در سطح دانشگاه و کارگاه های علمی و اجرایی می باشد.

وی در عرصه های اجرایی ورزش نیز در مناسبی چون مسوول کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون وزنه برداری کشور، نایب رییسی غرب آسیا، ریاست انجمن آمادگی جسمانی(پیش از تشکیل فدراسیون)، ریاست فدراسیون اسکواش و عضو کمیته توسعه اسکواش آسیا فعالیت داشته است.

۱۳۹۲/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...