نسخه چاپی

نماینده مجلس: تلفن خاموش هم جاسوس است

مسئولان عالی رتبه‌ی وزارت اطلاعات و متخصص در حوزه‌ی تهدیدات امنیتی در جلسه كمیسیون امنیت تاكید كردند كه حتی تلفن‌های همراه در حالت خاموش نیز آسان‌ترین وسیله برای كسب اطلاعات و اخبار توسط سازمانهای جاسوسی است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزئیات جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون با حضور مسئولان عالی رتبه‌ی وزارت اطلاعات را تشریح کرد.

در جلسه‌ی کمیسیون مسئولان عالی رتبه‌ی وزارت اطلاعات و متخصص در حوزه‌ی تهدیدات امنیتی، تلفن‌های همراه، لب‌تاپ، کامپیوتر وسایر وسایل و ابزار الکترونیکی حضور داشتند.

طبق توضیحات مطرح شده یکی از کانال‌های مهم تهدیدات امنیتی که امروزه از طریق سازمانهای جاسوسی قدرت‌های سلطه‌گر و عمال آنها از جمله منافقین دنبال می‌شود، شنود و تخلیه اطلاعات، انتقال اطلاعات و حتی عملیات هک کردن سیستم‌های الکترونیکی است.

سوژه‌ی این گونه سیستم‌ها و سازمانهای جاسوسی شخصیت‌های مهم و موثر و جایگاهایی سیاسی از جمله نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی هستند بنابراین باید نهایت دقت و توجه صورت گیرد تا به هیچ وجه سازمانهای جاسوسی نتواند اطلاعاتی کسب کند.

تلفن‌های همراه حتی در حالت خاموشی آسان‌ترین وسیله‌ی برای کسب اطلاعات و اخبار است و متاسفانه گاهی اخبار و اسناد طبقه بندی شده از این طریق به دست سیستم جاسوسی می‌افتد.

همچنین در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نشست مشترک دو کمیته، سیاست خارجی و امنیت جهت بررسی موضوع کردستان سوریه برگزار شد و کمیته بسیج نیز جلسه‌ای را برای بررسی طرح بسیج رسانه تشکیل داد.

۱۳۹۲/۹/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...