نسخه چاپی

تماس عادل فردوسی پور با هاشم بیگ زاده

عکس خبري -تماس عادل فردوسي پور با هاشم بيگ زاده

سرمربی استقلال ضمن اشاره به حضور بازیكن تیمش در برنامه 90 با هشدار به وی گفت: «نگذار با شخصیتت بازی كنند.»

به گزارش نما، دعوت از بازيكنان استقلال به استوديوي هتل المپيك برنامه 90 در شب قرعه‌كشي جام‌جهاني با حضور هاشم بيگ‌زاده و بحث همگروه شدن ايران با آرژانتين همراه شد.



شركت داشتن هاشم بيگ‌زاده در آن برنامه سبب شد تا وقتي ايران در گروه F با آرژانتين همگروه شد مجري برنامه در استوديوي جام‌جم سوژه‌اي براي سربه‌سر گذاشتن با يكي از مهمانان برنامه‌اش به دست بياورد.



عادل فردوسي‌پور كه اغلب سعي مي‌كند براي جذاب‌تر شدن برنامه‌اش با میهمانان خود شوخي كند و نيم‌نگاهي هم به عوامل پشت صحنه‌اش مي‌اندازد تا بازخورد شوخي‌هايش را بسنجد وقتي به بخش مصاحبه مزدك ميرزايي با بيگ‌زاده رسيد از اين قدرت خود كه 2 هفته پيش هم چشمه‌اي از آن را براي فريدون اصفهانيان (رييس كميته داوران) رو كرد و بحث "روشن كردن كامپيوترها" را بيان كرد تا توانست سربه‌سر هاشم گذاشت.



پس از آن بود كه در پايان برنامه امير قلعه‌نويي كه شاهد مراسم قرعه‌كشي جام‌جهاني بود تلفن بيگ‌زاده را گرفته و به شدت به او و به حضورش در چنين شبي در برنامه 90 انتقاد مي‌كند.



ظاهرا امير قلعه‌نويي در تماسي كه با بازيكنش داشته با اشاره به مخاطبان پرشمار برنامه ويژه عادل از او مي‌پرسد: «چرا اجازه مي‌دهي با شخصيتت بازي كنند؟»



امير قلعه‌نويي كه جزو معدود میهمانان برنامه 90 است كه به شدت مجري برنامه را تحت تاثير واژگان و رفتار خود قرار مي‌دهد و حالا هم رابطه شكرآبي با فردوسي‌پور دارد، پس از اين انتقاد از بيگ‌زاده از او مي‌خواهد تا اطلاع ثانوي با كسي مصاحبه نكند تا اوضاع آرام‌تر شود.



... اما انتشار خبر اين تماس تلفني پس از پايان برنامه 90 در فضاي مجازي خيلي زود به گوش عادل فردوسي‌پور مي‌رسد.



تهيه‌كننده برنامه 90 كه ارتباط خوبي با امير قلعه‌نويي ندارد خيلي سريع در همان ساعات پاياني جمعه شب دست به كار شده و در تماس با هاشم سعي مي‌كند تا تاثير تماس تلفني ژنرال را خنثي كند و نگاه بيگ‌زاده به برنامه‌اش را تغيير دهد.



شنيديم فردوسي‌پور در تماس با هاشم از او دلجويي مي‌كند و مشخصا به او مي‌فهماند كه از دعوت كردن او به برنامه قصد بدي نداشته است و روال كار به شكلي پيش رفته كه يكي، دو تا شوخي هم با او انجام شده است.

روزنامه گل

۱۳۹۲/۹/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...