نسخه چاپی

طنز: پیش نیازهای مناظره با احمدی نژاد

با توجه به اینكه محمود احمدی نژاد در پاسخ به گزارش 100 روزه رئیس جمهور به او نامه نوشته و پیشنهاد مناظره داده است، لازم است بررسی شود.

به گزارش نما به نقل از همشهری جوان: به گزارش «برترین ها»، «همشهری جوان» نوشت با توجه به اینکه محمود احمدی نژاد در پاسخ به گزارش 100 روزه رئیس جمهور به او نامه نوشته و پیشنهاد مناظره داده است، لازم است موارد ذیل بررسی شود:

1- به مسئولان دادگاه احمدی نژاد پیشنهاد می دهیم این بار که خواستند برایش نامه احضاریه بفرستند، به جای دعوت به دادگاه، همین طوری الکی او را دعوت به مناظره کنند و بعد آدرس شعبه مورد نظر دادگاه را بدهند. شاید زد و با این ترفند در دادگاه حاضر شد! حالا البته خیلی هم معلوم نمی کند ولی خب به هر حال، این هم راه حلی است.

2- به محمود احمدی نژاد پیشنهاد می کنیم نگذارد کار برای حضورش در دادگاه به ترفندهایی که این بالا پیشنهاد دادیم بکشد و قبل از مناظره با روحانی، تکلیف غیبتش در دادگاه را مشخص کند و در اولین فرصت در آن حاضر شود.

3- محمود احمدی نژاد در نامه اش نوشته: «خدا را شاهد می گیرم که این دعوت نه براساس یک حس شخصی، بلکه بر مبنای احساس تکلیف دینی و ملی صورت می گیرد وگرنه اینجانب و همکارانم در طول هشت سال مسئولیت خود، امتحان خود را به نیکی پس داده ایم.» در این راستا ضروری است احمدی نژاد مشخص کند این نامه و پیشنهادش کلا شوخی است یا جدی؟

4- اگر شوخی است – که این بند از نامه احتمال شوخی بودنش را زیاد می کند – باید گفت در یک نامه رسمی به رئیس جمهور، چه جای شوخی است؟ اگر هم محتوای نامه و پیشنهاد مناظره جدی است، باز هم باید گفت وسط یک نامه و پیشنهاد جدی، چه جای شوخی آن هم در حد شوخی دستی است؟!

5- پیشنهاد می کنیم احمدی نژاد به ترتیب عمل کند؛ یعنی اول برگردد با روسای جمهور قبلی که کل فعالیت های آنها را زیر سوال برده بود مناظره کند. بعد به خاطر شکایت هایی که از او شده است، در دادگاهش شرکت کند، بعد به دولت بعدی پیشنهاد مناظره بدهد.

۱۳۹۲/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...