نسخه چاپی

سایت مدافع دولت: نمایندگان سوال كننده از وزرا، كارشكن، لج باز و بی منطق اند

انتظار می رود در آینده نیز كارشكنی های از پیش تعریف شده اش را ادامه دهد و در فاز بعدی ، سراغ لایحه بودجه سال آینده برود. ای كاش نمایندگان مجلس ، تفاوت "نظارت" و "جناح بازی و لج بازی" را بدانند.

به گزارش نما به نقل از 598، یکی از سایت های خبری حامی همه جانبه دولت یازدهم در نوشتاری ضمن انتقاد از نمایندگان سوال کننده از وزا نوشت: به نظر می رسد ، برخی مجلسی ها ، اساساً کاری با موضوع بحث و منطقی یا غیر منطقی بودن کارها و پاسخ های ورزا ندارند و همین که سر و کار وزرا به مجلس بیفتد ، علیه آنها رأی می دهند. "فراکسیون رأی منفی چشم بسته به دولت" ، هم در جریان رأی اعتماد به وزرا خودش را نشان داد و هم در جریان تذکر به وزیر اقتصاد .

این سایت در ادامه می نویسد: لذا انتظار می رود در آینده نیز کارشکنی های از پیش تعریف شده اش را ادامه دهد و در فاز بعدی ، سراغ لایحه بودجه سال آینده برود. ای کاش نمایندگان مجلس ، تفاوت "نظارت" و "جناح بازی و لج بازی" را بدانند.

یک بام و دو هوای این رسانه های در مواجهه با دولت دهم و تلاش این رسانه ها برای استیضاح وزرای دولت قبلی و فشار مجلس به دولت از نکات جالب و قابل تامل می باشد.

۱۳۹۲/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...