نسخه چاپی

درس اخلاقی جلیلی به اصلاح‌طلبان

این در حالی است كه اصلاح طلبان پس از 24 خرداد بیشترین هجمه ها را علیه جلیلی به راه انداختند و بعداز توافقات ژنو بیشترین موضع گیری را علیه جلیلی و عملكردش به راه انداختند و شعارهای متعددی را علیه وی سر دادند.

به گزارش نما ، روز 16 آذر جلیلی به دانشگاه تهران رفت تا در روز دانشجو با دانشجویان باشد. بخشی از دانشجویان جلیلی را نماد مقاومت هسته ای می دانستند و از او انتظار نقد ژنو را داشتند.

روزهایی که گذشت نیز جامعه رسانه ای کشور تشنه موضع جلیلی درباره ماجرای توافقات هسته ای بود. اما جامعه تشنه و شعارهای رنگین و استقبال داغ دانشجویان، جلیلی را هیجان زده نکرد. جلیلی بدون کمترین اشاره مستقیم به توافق ژنو بر اصول کلی نظام و تقابل با استکبار سخن گفت.

به گزارش مشرق، این در حالی است که اصلاح طلبان پس از 24 خرداد بیشترین هجمه ها را علیه جلیلی به راه انداختند و بعداز توافقات ژنو بیشترین موضع گیری را علیه جلیلی و عملکردش به راه انداختند و شعارهای متعددی را علیه وی سر دادند.

سایت الف نوشت: جلیلی حتی در پنهان نیز مانند برخی دیگر از اعضای تیم مذاکره راه نیافتد و از این جلسه به آن جلسه علیه تیم هسته ای موضع بگیرد. جلیلی نه امروز؛ بلکه در ایام انتخابات نیز به رسم ادب کمترین بداخلاقی نسبت به کاندیدای رقیب نداشت. خاطرم هست یکی از دوستان ستاد جلیلی می گفت که در جلسه ای نسبت به رفتار برخی رسانه های حامی که علیه قالیباف مطلب می نوشتند، تذکر تندی می دهد و حتی تهدید می کند که نگذارید در نقد این بداخلاقی ها موضع علنی بگیرم.

۱۳۹۲/۹/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...