نسخه چاپی

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با نما مطرح كرد :

قول وزیر ورزش و جوانان به نمایندگان در خصوص جوانان

عکس خبري -قول وزير ورزش و جوانان به نمايندگان در خصوص جوانان

مشكلات جدی در پرداخت وام ازدواج جوانان ایجاد شده و متاسفانه با تاخیرهای بسیار پرداخت می شود، عمده مشكلات اساسی جوانان كشور در 3 حوزه ازدواج و اشتغال و مسكن است.

به گزارش نما ،این روزها حضور وزرای دولت در راهروهای بهارستان افزایش چشمگیری یافته، پیگیری سئوالات از وزرا، دغدغه های نمایندگان برای تکمیل پروژه های نمیه تمام عمرانی در کشور و پیگیری وعده ها و برنامه های ارائه شده از سوی وزرا به مجلس از مهمترین دلایل شلوغی راهروهای بهارستان به شمار می آید.

عباس قائید رحمت عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره حضور گودرزی وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مشکلات و دغدغه های بسیاری در حوزه جوانان در کمیسیون وجود دارد که ما با دعوت از وزیر ورزش و وجوانان پیگیری جدی برای برطرف شدن مشکلات در این حوزه ها انجام دادیم در حوزه استفاده مناطق محروم از اماکن ورزشی مناسب ، ورزش بانوان و وفضای ورزشی در کشور نمایندگان نکات مهمی برای وزیر تشریح کردند که ایشان قول مساعدت بیشتر را دادند.
وی افزود : نمایندگان به دلیل طولانی تر شدن انتخاب وزیر برای وزارتخانه ورزش و جوانان از آقای گودرزی درخواست کردند تسریع در وعده ها و برنامه های داده شده را در دستور کار خود قرار دهند ، در بحث جوانان بحث های مختلفی درباره اشتغال و ازدواج جوانان و مسکن جوانان در کمیسیون مطرح و راهکارهای عملیاتی کردن برنامه های وزیر مطرح شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به مشکلات اساسی جوانان در 3 حوزه ازدواج و اشتغال و مسکن اذعان داشت: مشکل جدی این سالها درباره تسهیلات مربوط به ازدواج جوانها است، مشکلات جدی در پرداخت وام ازدواج جوانان ایجاد شده و متاسفانه با تاخیرهای بسیار پرداخت می شود، در بحث مسکن مهر هم دولت باید اقدامات موثر دولت پیشین و تعهدات دولت قبل را تکمیل کند. دولت یازدهم اما به دنبال راهکار جدیدی هم هستند برای آینده و مسکن اجتماعی را در حال پیگیری دارند
قائید رحمت خاطرنشان کرد: با توجه به رکود تورمی که بر کشور حاکم است و رشد اقتصادی پایینی که وجود دارد ، نرخ بالای بیکاری در بین جوانان و فارغ التحصیل های دانشگاهی و بانوان باید تلاش بیشتری در زمینه تولید شغل در کشور شود. .دولت یازدهم باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق سالانه حدود یک میلیون شغل ایجاد کند.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...