نسخه چاپی

خدمات شورای عالی انقلاب فرهنگی از زیان باهنر

عکس خبري -خدمات شوراي عالي انقلاب فرهنگي از زيان باهنر

نایب رییس دوم مجلس گفت: امیداست شورای انقلاب فرهنگی بتوانند حدومرز سیاستهای فرهنگی، قوانین فرهنگی و مقررات و مصوبات خود را از نظر حقوقی روشن كنند تا این نهاد بتواند وظایف مكمل خود را انجام دهد.

به گزارش نما؛ محمدرضا باهنر نایب رییس دوم مجلس که در غیاب لاریجانی جلسه علنی امروز سه شنبه 19 آذر را به عهده داشت با اشاره به ولادت باسعادت امام موسی کاظم (ع) گفت: امروز سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی که با فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد.
وی اظهار کرد: این شورا در طول نزدیک 30 سال فعالیتی که دارد خدمات ارزشمندی را در صحنه فرهنگی، اجتماعی و علمی از خود به جای گذاشته است و با هدایتهای مقام معظم رهبری در بسیاری از کارها توفیقات خوبی را داشته است اگرچه نام این نهاد در قانون اساسی نیامده است اما با حکم حکومتی امام خمینی (ره) و استمرار آن از سوی مقام معظم رهبری به وظایف خودش عمل می کند و بسیار موثر بوده است.
باهنر تاکید کرد: امیدواریم در این برهه که مجلس نهم به کار خودش ادامه می دهد و همزمان با دولت یازدهم، این شورا در سیاستهای کلی که مقام معظم رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام امر فرمودند، بتوانند حدومرز سیاستهای فرهنگی، قوانین فرهنگی و مقررات و مصوبات خود را از نظر حقوقی روشن کنند تا این نهاد بتواند وظایف مکمل خود را انجام دهد.
نایب رییس دوم مجلس همچنین با عرض تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله سیدمحمدحسین حسینی ارسنجانی نخستین امام جمعه فسا و عضو خبرگان رهبری گفت: رحلت والده شهید بزرگوار سردار سرلشکر بروجردی را نیز تسلیت می گوییم، سردار بروجردی از جمله شهدای شاخص نظام مقدس ایران بود که قبل از انقلاب و پس از آن مجاهدت‌های بی بدیلی داشت که قاعدتاً اینها نشان از تربیت این مادر محترمه است.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...