نسخه چاپی

مرگ مرموز دختر و پسر جوان در میهمانی

مرگ مرموز دختر و پسر جوانی در خانه، كارآگاهان پلیس آگاهی را در برابر پرونده ای جنایی قرار داد.

به نقل از مهر، عصر روز پنجشنبه 20 بهمن زوج میانسالی وقتی به خانه خود در زاهدان بازگشتند با صحنه هولناکی روبرو شدند. آنها جسد پسر 23 ساله خود را در یکی از اتاق ها دیدند. در فاصله چند متری او نیز پیکر بی جان دختر جوانی قرار داشت.

دقایقی بعد با اطلاع ماجرا به پلیس تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی همراه بازپرس ویژه قتل در محل حاضر شدند. در بررسی های مقدماتی مشخص شد بر روی بدن دختر و پسر جوان آثاری از درگیری وجود ندارد. همچنین هیچ وسیله ای از خانه سرقت نشده بود.

تحقیقات نیز نشان داد دختر و پسر جوان چندی قبل با هم آشنا شده و قصد ازدواج با یکدیگر را داشته اند. روز حادثه پسر جوان در حالیکه اعضای خانواده اش در خانه حضور نداشتند دختر مورد علاقه اش را به میهمانی دونفره دعوت کرده بود تا درباره آینده شان صحبت کنند که به طرز مرموزی جان باخته بودند.

تیم جنایی با بررسی صحنه، سه فرضیه را مطرح کرده و تحقیقات را بر روی فرضیه های خود آغاز کردند. در نخستین فرضیه قتل دخترو پسر جوان مطرح شد که نبود آثار درگیری بر روی بدن آنها این فرضیه را کمرنگ کرد. در ادامه نیز خودکشی یا مرگ بر اثر گازگرفتگی مطرح شد که شواهد موجود احتمال این دو گزینه را نیز کمرنگ کرد.

پس از تحقیقات در محل حادثه بازپرس ویژه قتل زاهدان دستور انتقال اجساد به پزشکی قانونی را صادر کرد تا با آزمایش های تخصصی علت مرگ قربانیان مشخص شود. تیمی از کارآگاهان نیز تحقیقات در این رابطه را آغاز کردند.

۱۳۹۰/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...