نسخه چاپی

بوی تغییر در یك فدراسیون پس از 27 سال

انتخابات فدراسیون اسكی در حالی فردا برگزار می‌شود كه از این فدراسیون بوی تغییر می‌آید.

به گزارش نما به نقل از فارس، انتخابات فدراسیون اسکی در حالی فردا برگزار می‌شود که بر اساس ثبت‌نام صورت گرفته برای این انتخابات، 12 نفر برای احراز پست ریاست نام‌نویسی کردند.

عیسی ساوه شمشکی، مرتضی ساوه شمشکی، سید عبدی افتخاری، رستم کلهر، مهدی کیادربندسری، علی طاهری، افسانه شمشکی، سیدرضا میرابوطالبی، امیر میشانی‌فر، سید مجتبی میرهاشمی، سید مصطفی میرهاشمی و سید هوشیار میردامادی نفراتی هستند که فردا برای دوره 4 ساله جدید ریاست فدراسیون اسکی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

با این حال از فدراسیون اسکی خبر می‌رسد که پس از تماس شب گذشته نصرالله سجادی با عیسی ساوه شمشکی از وی خواسته شده است تا به خاطر بازنشسته بودن از حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی کناره‌گیری کند، چراکه وزارت ورزش نتوانسته است برای وی مجوز حضور در انتخابات را بگیرد.

سجادی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که بهرام شفیع که شنبه گذشته به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد هم همین وضعیت را داشت و با مجوز وزارت ورزش که البته تا آن زمان هنوز صادر نشده بود، توانست دوباره رئیس فدراسیون هاکی شود.

با این وضعیت این فکر در اذهان متبادر می‌شود که وزارت ورزش اراده‌ای برای ماندن ساوه‌شمشکی ندارد و قصد دارد پس از 27 سال تغییرات جدیدی را در سطح مدیران عالی این فدراسیون ایجاد کند.

نکته قابل توجه اینکه عیسی ساوه شمشکی همواره همه جا از 4 سالی که گذشت به عنوان 4 سال آخر ریاستش یاد کرده اما با درخواست سجادی و اینکه وزارت ورزش به دنبال کارهای مجوزش خواهد بود، در لحظات آخر برای ثبت نام دوره جدید انتحابات ثبت نام کرده بود.

با این اوصاف به نظر می‌رسد از فردا و پس از 27 سال شاهد جلوس فرد جدیدی بر صندلی ریاست فدراسیون اسکی خواهیم بود و این در حالی است که وزارت ورزش می‌توانست به پاس زحمات 27 ساله وی در اسکی با احترام بیشتری او را بدرقه کند.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...