نسخه چاپی

احتمال اعتصاب كاركنان پست انگلیس

بزرگترین اتحادیه انگلیس هشدار داده است كه مدیران اداره پست انگلیس تهدید كرده‌اند كه اگر كارفرمایان به میز مذاكره بر سر حقوق و دستمزد بازنگردند و یك پیشنهاد واقع‌بینانه به كاركنان ندهند، اعتصاب‌های بیشتری ترتیب خواهند داد.

به گزارش نما به نقل از سیتنا، این هشدار بعد از آن مطرح شد که آمارهای جدید، حاکی از این بود که اداره پست انگلیس در نیمه اول سال مال جاری، بیش از ۵۳ میلیون سود به دست آورده است.



این اتحادیه گفته است که در حالی که اداره پست در یک موقعیت مالی مناسب است، مدیران ارشد باید حل و فصل ادعاهای مالی ۹۰۰ مدیر را به عنوان اولویت اول خود در نظر بگیرند و اقدامات سازنده‌‌ای برای حل و فصل ۱۸ ماه مناقشه در اداره پست انجام دهند.



برایان اسکات، مامور اداره پست گفت: «مدیران ارشد، باید از تعلل کردن دست بردارند و به سر میز مذاکره بنشینند و گرنه احتمال برگزاری یک اعتصاب، افزایش می‌یابد که این مساله می‌تواند به همه دفاتر پست ضربه بزند.»



مدیران اتحادیه پست، در ماه اکتبر یک روز و در ماه نوامبر دو روز اعتصاب کردند.



اسکات گفت که اقدام مدیران پست برای انجام اعتصاب در سال جاری، برای اولین بار پس از ۳۴ سال، نشان دهنده حساسیت این مساله است.



اداره پست انگلیس از اوایل سال ۲۰۱۲، مستقل از اداره پست سلطنتی فعالیت می‌کند. اسکات گفت که این اداره برای نشان دادن تغییرات بسیار سخت کار کرده است و به همین دلیل شایسته تقدیر و پاداش است.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...