نسخه چاپی

ادعای مرتضوی درباره دریافت كارت هدیه كذب بود؟

عکس خبري -ادعاي مرتضوي درباره دريافت کارت هديه کذب بود؟

نماینده مردم تهران در مجلس اظهارات رئیس سابق سازمان تأمین اجتماعی درباره دریافت كارت هدیه را كذب محض خواند.

به گارش نما؛ علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو تیم تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی در واکنش به اظهارنظر سعید مرتضوی رئیس سابق سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر اینکه محجوب نیز از این سازمان کارت هدیه دریافت کرده است، گفت: این صحبت کاملاً دروغ بوده و کذب است.
وی اضافه کرد: آقای مرتضوی یک دروغگو است که مرتباً دروغ‌های خود را تکرار می‌کند؛ وی حتی یک برگ کاغذ هم در این زمینه ندارد.
نماینده مردم تهران در مجلس همچنین گفت: تمامی پرداختی‌های مدیران قبل از آقای مرتضوی طبق ضابطه بوده است و من به دلیل اینکه شخصاً هیچگاه این کمک‌ها را دریافت نکرده‌ام و اسناد آن نیز موجود است به جرأت می‌گویم که وی دروغ می‌گوید.
محجوب ادامه داد: هر کس سندی در این زمینه دارد ارائه کند اما هیچ سندی مبنی بر دریافت پول و کارت هدیه از جانب من وجود ندارد؛ کمیسیون ما نیز شاهد این مباحث است.
وی در همین زمینه گفت: اگر آقای مرتضوی سندی در این باره دارند، منتشر کنند، سند در اینجا مفهومش رسید است و گیرنده باید رسید کرده باشد اما چنین سندی وجود ندارد.
وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص‌کنندگان اگر چیزی را منتشر کردند، سندش نیز موجود است، گفت: اگر آقای مرتضوی حرفی درباره دریافت کارت هدیه از سوی ما زده است بدون سند این اظهارات بیان شده است.
نماینده مردم تهران در خانه ملت سخنان سعید مرتضوی را مصداق نشر اکاذیب دانست و گفت: من در همان شب اول ارائه گزارش نیز نسبت به این موضوع پاسخ دادم و تأکید کردم اگر فردی سندی دارد ارائه کند.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...