نسخه چاپی

نظر رویانیان در مورد شعار علیه غلامپور

رویانیان در مورد شعار هواداران پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن علیه بهزاد غلامپور یادآور شد: غلامپور عملكرد حرفه‌ای دارد و او به هیچ وجه رنگی نیست. غلامپور برای پرسپولیس بسیار مفید عمل كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فروش پیراهن پائولو مالدینی در خیریه حرکت پسندیده‌ای است و این برکت خداحافظی مهدوی‌کیا است که همچنان ادامه دارد.

محمد رویانیان در حراج خیریه فروش پیراهن پائولو مالدینی گفت: باشگاه پرسپولیس به طور خاص در امور نیکوکاری فعالیت می کند. بزرگ‌ترین نیکوکاری احیای پیشکسوتان پرسپولیس بود. می‌خواهیم الگوساز شویم و در این راستا حراج خیریه پیراهن کار نیکوکار و خیری است که وظیفه داریم انجام دهیم.

وی افزود: قرار است یک صندوق سرمایه‌گذاری در بورس تاسیس کنیم. فردا این مسئله رونمایی می‌شود. در این صندوق 50 میلیارد تومان گردش مالی وجود دارد که ضمانتش را بانک انجام می‌دهد. این مسئله تا ابد وجود دارد چه من باشم و چه من نباشم این پول در پرسپولیس هست و در دو بخش هزینه می‌شود که در اساسنامه پیش‌بینی شده است. یکی برای پیشکسوتان و دیگری نیز برای توسعه تیم‌های پایه قصد داریم 1000 مدرسه فوتبال در سراسر ایران بسازیم تا تمام استعداد‌ها را پیدا کنیم و با این کار ایجاد فرصت می‌کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: حبیب کاشانی زحمت زیادی برای این کار کشید. این حرکت مثل دوی ماراتن بود که ابتدای آن را حبیب کاشانی انجام داد و سپس ادامه را به من سپرد. اکنون نیز آغوشم باز است تا این کار را یک تازه‌نفس از من بگیرد و ادامه دهد. نفس ما دیگر بند آمده است و برنامه‌هایمان همچنان ادامه دارد.

رویانیان خاطرنشان کرد: برای پیراهن مالدینی که در اختیار پایان رافت است مشتری خوبی او داشت و حتی این مورد را به من اعلام کرد اما رافت تصمیم گرفت این را برای مسائل خیر هزینه کند. یک نفر مثل علی ضیاء و دوستان دیگر ترتیب این برنامه خیریه را دادند تا پول بیشتری به خیریه برسد. خدا این کارهای بسیار زیبا را دوست دارد. سه اتفاق بزرگ و تاریخی دیگر که یکی از آنها در ایران بی‌نظیر و دو تای آن در خاورمیانه بی‌نظیر است در نظر داریم انجام دهیم. این کارها را در آینده افتتاح می‌کنیم و اکنون بیان نخواهم کرد تا طی یک کنفرانس در موردش صحبت کنم.

مدیرعامل پرسپولیس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مراسم بسیار خوبی است که این از اثرات بازی ارزشمند مقابل ستارگان میلان است. کار با نیت خیر انجام شد و برکت خداحافظی مهدی مهدوی‌کیا همچنان ادامه دارد. این موضوع در حال فراگیر شدن است که یکی از اهداف ما بود. پیراهن مالدینی را برای خیریه و حراج گذاشتیم.

رویانیان در مورد اینکه سهم باشگاه پرسپولیس در این میان چیست عنوان کرد: ما مبلغی را برای خیریه و عده‌ای دیگر نیز مبلغی را برای خیریه در نظر گرفتند.

وی در مورد سفر به اصفهان اظهار داشت: با توجه به فوت پدر احمد‌رضا عابدزاده و اینکه قرار است عابدزاده فردا از آمریکا به ایران بیاید به اصفهان سفر کردند تا در کنار امیر عابد‌زاده به جای پدرش حضور داشته باشد و او تنها نباشد. وظیفه من بود این کار را انجام دهم و سپس به تهران بازگشتم.

رویانیان در مورد شعار هواداران پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن علیه بهزاد غلامپور یادآور شد: غلامپور عملکرد حرفه‌ای دارد و او به هیچ وجه رنگی نیست. غلامپور برای پرسپولیس بسیار مفید عمل کرد.

۱۳۹۲/۹/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...