نسخه چاپی

حمایت پروین از استقلالیها!

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بحث بازی استقلال و الاتفاق عربستان ملی است و آبی‌پوشان مقابل این تیم حمایت پرسپولیسی‌ها را خواهند داشت.

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درخصوص بازی استقلال و الاتفاق عربستان اظهار داشت: انشاءالله مردم هر کاری دارند زمین بگذارند و ساعت 17:30 شنبه آینده برای حمایت از "استقلال ایران" به ورزشگاه آزادی بیایند.

وی افزود: بحث بازی استقلال و الاتفاق عربستان بحث ملی است. انشاءالله همه با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ ایران ورزشگاه آزادی را پر خواهند کرد تا عرب‌ها به خود بلرزند. استقلالی‌ها مقابل این تیم حمایت همه جانبه پرسپولیسی‌ها را خواهند داشت. شنبه استقلال، پرسپولیس مطرح نیست و بحث ایران در میان است.

پروین ادامه داد: ما همیشه با تیم‌های عربی کُری داشتیم پس باید همه حمایت کنیم و تیم خوب استقلال هم باید غیرت کند و با یک نتیجه خوب و دست پر از میدان خارج شود. انشاءالله پرسپولیس و سپاهان در کنار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بتوانند به مراحل پایانی راه پیدا کند تا فوتبال ما نشان دهد که هنوز هم در سطح اول آسیا است.

وی خاطرنشان کرد: خودم هم کنار همه پرسپولیسی‌ها روز شنبه به ورزشگاه آزادی می‌آیم. چه عیبی دارد که استقلال ایران را تشویق کنیم تا بچه‌ها راحت‌تر به خواسته خود برسند. تیم‌های عربی همیشه سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند و درست است که مربی آنها هم برانکو است اما انشاءالله استقلالی‌ها با یک بازی خوب و تماشاگرپسند کاری می‌کنند کارستان و دل همه ملت ایران را شاد می‌کنند.

پروین در پایان گفت‌وگو با فارس درباره حضورش در تمرین امروز پرسپولیس گفت: هرچند وقت یک بار سری به تمرین پرسپولیس می‌زنیم و نگاه می‌کنیم. از من می‌پرسند دنیزلی را دیدی و من می‌گویم مگر می‌شود به تمرین برویم و سری به آقا مصطفی نزنیم. رفتم به او گفتم خسته نباشید و انشاءالله در ادامه راه موفق باشید. امیدوارم پرسپولیس روز چهارشنبه با یک بازی خوب مقابل صبا به برتری برسد و با خیال راحت به تعطیلات برود.

۱۳۹۰/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...