نسخه چاپی

وزیر كشور: از آرای مردم صیانت می‌كنیم

عکس خبري -وزير كشور: از آراي مردم صيانت مي‌كنيم

وی با بیان این‌كه «تمام ظرفیت‌های اجتماعی باید برای تعیین سرنوشت خود وارد میدان شوند» اظهار كرد: البته حضور 64 درصدی مردم ما در پای صندوق‌های رای نشان دهنده هوشمندی آنان است و مردم هم اكنون درك می‌كنند قبل و بعد از انتخابات چه فضایی وجود داشته و دارد.

وزير كشور گفت: مشاركت مردم در انتخابات مرحله اول مجلس شوراي اسلامي چشمگير و منحصر به فرد بود.

به گزارش ايسنا، مصطفي محمدنجار در همايش معاونان سياسي امنيتي استانداري‌هاي سراسر كشور با بيان اين مطلب اظهار كرد: ما به اين‌كه نتيجه انتخابات چه مي‌شود كاري نداريم و اين موضوع به ما ربطي پيدا نمي‌كند. راهبرد وزارت كشور براساس منويات مقام معظم رهبري و خط راهبردي جناب آقاي رييس‌جمهور است و ما اول از همه امانت‌داري از راي مردم و اين‌كه ميزان راي مردم است را مورد توجه قرار داده‌ايم و از آراي مردم صيانت مي‌كنيم.

وي با بيان اين‌كه «تمام ظرفيت‌هاي اجتماعي بايد براي تعيين سرنوشت خود وارد ميدان شوند» اظهار كرد: البته حضور 64 درصدي مردم ما در پاي صندوق‌هاي راي نشان دهنده هوشمندي آنان است و مردم هم اكنون درك مي‌كنند قبل و بعد از انتخابات چه فضايي وجود داشته و دارد.

وزير كشور اظهار كرد: با اين مشاركت مردم تمام توطئه‌هاي دشمنان را نقش بر آب كردند و در واقع عصاي موسي به صورت راي مردم به زمين انداخته شد و سحرهاي دشمنان را بلعيد و از صحبت‌هايي كه در مورد حمله نظامي مي‌زدند عقب‌نشيني كردند.

وي همچنين با مورد توجه قرار دادن سفرهاي استاني اظهار كرد: سفرهاي استاني پيوند دهنده و استحكام بخش روابط مردم و مسوولان است و به زودي جشن يكصدمين سفر دولت خدمتگزار را برگزار مي‌كنيم.

وزير كشور در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين‌كه «كشور ما در عرصه اقتصادي وضعيت خوبي دارد» گفت: اگر چه بسيار از تحريم و تهديد از سوي دشمنان ما صحبت شد، اما هيچ اتفاقي در داخل كشور ما نيفتاده كه اين نشان دهنده صلابت كشور ما است.

محمدنجار خاطرنشان كرد: شاهد هستيم كه در داخل كشور در ايام نوروز مردم با شور و نشاط بودند و الحمدالله وضع مردم خوب است و به سفر مي‌روند و ما بايد خدا را شاكر باشيم. البته نمي‌خواهيم بگوييم مشكلي نداريم، اما وقتي شرايط را با گذشته قياس مي‌كنيم مي‌بينيم وضعيت خوبي داريم.

وزير كشور در ادامه افزود: ما هم‌اكنون كشوري چهار فصل هستيم كه در عرصه‌هاي ملي و فناوري چيزي كم نداريم و در عرصه سياسي در سال گذشته دو اتفاق مهم انتخابات و حضور مردم در راهپيمايي روز 22 بهمن رخ داد و شاهد بوديم كه نه تنها مردم شهرستان‌ها و شهر بلكه مردم در چهار هزار روستا در اين راهپيمايي اشاره كردند.

نجار با اشاره به هدفمندسازي يارانه‌ها، ضمن اين‌كه اين قانون را موفقيت‌آميز خواند، خاطرنشان كرد: قبل از اجراي اين طرح حدود 74 ميليون ليتر سوخت بنزين مصرف مي‌كرديم از آن تاريخ تاكنون كه يك و نيم ميليون خودرو اضافه شد، زير 60 ميليون ليتر بنزين مصرف مي‌شود و اين حداقل 15 ميليارد دلار صرفه‌جويي ارزي است. ضمن اين‌كه بالا بردن بهره‌وري و اصلاح الگوي مصرف را مي‌توان از آثار اين طرح دانست.

در اين همايش سيدصولت مرتضوي رييس ستاد انتخابات كشور، نوري جانشين رييس ستاد انتخابات، عبداللهي معاون امنيتي انتظامي وزير كشور و پورموسوي مدير كل سياسي وزارت كشور حضور داشتند.

قرار بود اين برنامه ساعت هشت صبح برگزار شود كه با تاخير دو و نيم ساعته از ساعت 10:30 برگزار شد و خبرنگاران نسبت به اين موضوع گلايه‌مند بودند.

۱۳۹۱/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...