نسخه چاپی

دامادی كه جهیزیه همسرش را سرقت كرد

با تلاش كارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دامادی كه با سوء استفاده از اعتماد خانواده همسرش اقدام به سرقت جهیزیه همسرش كرده بود دستگیر شد.

به گزارش نما، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه مقادیری از جهیزیه دخترش به سرقت رفته است ماموران پلیس راهداری اقدامات خود را به منظور دستگیری عامل این سرقت و کشف اموال مسروقه آغاز کرد.

کارآگاه بید مشکی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ماموریت یافتند این پرونده را مورد بررسی قرار دهند. لذا در ابتدای ورود به پرونده مال باختگان برای اخذ اظهاراتش به پلیس آگاهی دعوت و از وی تحقیقات لازم به عمل آمد.

وی افزود: کارآگاهان توانستند با استفاده از شگردهای پلیسی و تحلیل کردن اظهارات شاکی به یکی از بستگان این خانواده که داماد آنان بود مشکوک و نامبرده را به صورت نامحسوس در چند روز متوالی تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ بید مشکی در ادامه تصریح کرد: ظن کارآگاهان به وی محرز و نامبرده را در حالیکه به مخفیگاهی مشکوک در رفت و آمد بود دستگیر و در بازجویی به عمل آمده از وی در ابتدا به سرقت مقداری 25 گرم طلاجات از داخل گاو صندوق منزل پدر همسرش اعتراف نمود.

به گفته رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی در خراسان رضوی متهم دستگیر شده در اظهارات خود بیان داشت: در مدتی که پدر و مادر همسرم به مسافرت رفته بودند و منزل در اختیار وی به امانت بود با همدستی فرد دیگری اقدام به سرقت لوازم جهیزیه کردند.

۱۳۹۲/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...