نسخه چاپی

این موضوع را احمدی‌نژاد واقعا راست گفت

پس از انتخابات خردادماه 92 محمود احمدی‌نژاد در مصاحبه‌ای اعلام كرده بود كه موضوع ممنوع الخروجی خاتمی به دولت او ارتباطی نداشته و او در این مسئله هیچ نقشی نداشته است.

حالا و پس از اينكه در دولت آقاي روحاني، يعني رييس‌جمهوري كه در اولين نطق تلويزيوني‌اش در روز 25 خرداد 92 براي قدرداني از مردم و مسئولان، نام رييس‌جمهور اسبق را با احترام فراوان «حجت‌الاسلام و المسلمين سيدمحمد خاتمي» ذكر و از او صميمانه بخاطر حمايت‌هايش تشكر نمود، نتوانست مشكل سفر ايشان به خارج (براي شركت در مراسم ماندلا) را برطرف سازد ثابت شد كه احمدي‌نژاد حداقل در باره اين موضوع حق به جانب بوده و به مردم راست گفته بود و بر همگان یقین شد که رييس‌دولت‌هاي نهم و دهم حتي اگر مي‌خواست، باز هم توان حل مشكل ممنوع‌السفري خاتمي را نداشته است.

اين موضوع، به مسئله حصر هم ظاهرا سرايت دارد زيرا مدتي قبل يكي از نزديكان رييس‌جمهور سابق و همچنين علي مطهري «نماينده منتقد او» نيز به صراحت گفته بودند كه احمدي‌نژاد چندبار براي پايان دادن به حصر دو كانديداي انتخابات سال 88 پادرمياني كرده اما نتيجه‌اي نگرفته است. حال به نظر مي‌رسد با صحيح در آمدن نقل قول او در باره موضوع ممنوع‌السفري خاتمي؛ خبر مربوط به پادرمياني براي پايان حصر نيز صحت داشته باشد.

۱۳۹۲/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...