نسخه چاپی

تحویل هدایای رهبری به قهرمان ووشوی جهان

مسئولان استان كرمانشاه با حضور در منزل مریم هاشمی قهرمان كرمانشاهی ووشوی جهان هدایای مقام معظم رهبری را به وی اهدا كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، ظهر امروز با حضور نماینده بیت مقام معظم رهبری آیت‌الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه،‌ سردار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور و استاندار کرمانشاه از مریم هاشمی قهرمان کرمانشاهی ووشوی جهان در منزل شخصی وی تجلیل شد.

عظیمی در این مراسم ابراز داشت: اقدام بانوی ورزشکار کرمانشاه در کسب مدال‌های جهانی و تقدیم آن‌ها به رهبر معظم انقلاب را حرکتی ارزشمند و مبتنی بر فرهنگ بسیجی است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با تقدیر از عنایات رهبر فرزانه انقلاب به بانوی ورزشکار کرمانشاهی گفت: بر این باورم که این بانوی کرمانشاهی مایه افتخار و عزت مردم کرمانشاه است.

به گفته فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف غرب کشور، باید از کسانی که با احساس مسئولیت چنین ایده‌ای داشته و آن‌را مطرح کردند نیز تشکر کنم.

به گفته فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) در استان کرمانشاه، همه ما باید از این کار ارزشمند درس بگیریم و برای تاثیرگذاری فرهنگ دینی و بسیجی بر همه سطوح جامعه تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز در این مراسم با ارزشمند دانستن اقدام بانوی کرمانشاهی در اهدای مدال خود به رهبر معظم انقلاب، آن‌را اقدامی خودجوش و درونی عنوان کرد.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: وقتی این قهرمان کرمانشاهی در مسابقات جهانی ترکیه مدال خود را به رهبر فرزانه انقلاب اهدا کرد، ایشان این مدال را متعلق به این بانوی ورزشکار و مردم کرمانشاه دانستند و مدال را برای ایشان فرستادند.

به گفته وی، با اهدای دومین مدال این ورزشکار به رهبر فرزانه انقلاب، پیرو فرمایش ایشان، امروز به منزل این بانوی ورزشکار آمده تا با قدردانی از این اقدام ارزشمند وی، مدال‌های اهدایی به رهبری و نیز هدایایی از سوی ایشان را تقدیم کنیم.

به گفته وی، اقدام بانوی قهرمان کرمانشاهی آموزنده و درسی برای همگان بوده و موجب سربلندی نظام در میادین جهانی شده است.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: رهبر فرزانه انقلاب با تاکید بر دو بخش اقدام مریم هاشمی از جمله یکی مسئله حجاب این ورزشکار و دیگری نیز رساندن پیام جمهوری اسلامی و دفاع از نظام اسلامی بر سکوی مدال‌آوری و ورزش بود که بازتاب جهانی داشت.

استاندار کرمانشاه نیز گفت: از اینکه در آغاز مسئولیت خود شاهد چنین اقدام ارزشمندی توسط بانوی ورزشکار کرمانشاهی هستم، احساس خرسندی می‌کنم.

ابراهیم رضایی‌بابادی جوانان کرمانشاه و ورزش استان کرمانشاه را دارای ظرفیت‌های فراوانی برای قرار گرفتن در سکوهای افتخار جهانی دانست و افزود: این بانوی کرمانشاهی نشان داد که بانوان این استان نیز می‌توانند به جایگاه‌های والایی در ورزش دست یابند.

وی اذعان داشت: کار این قهرمان کرمانشاهی مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده و مسئولان باید بسترهای لازم را برای کسب افتخارات بیشتر توسط جوانان ورزشکار این استان در میادین جهانی را فراهم سازند.

۱۳۹۲/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...