نسخه چاپی

فعالیت ۱۰۳ فرقه انحرافی در كشور

عکس خبري -فعاليت ??? فرقه انحرافي در کشور

رئیس اداره وحدت و همبستگی و هویت ملی وزارت كشور با اشاره به فعالیت ۱۰۳ فرقه انحرافی در كشور تاكید كرد: مسیحیت تبشیری فعال‌ترین گروه در ایران است.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام جواد محرابی، شامگاه یکشنبه در نشستی با موضوع واکاوی فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی مکاتب اعتقادی و گروه‌های معنویت‌گرا در مدرسه فیضیه قم گفت: امروز دشمنان نه تنها وارد جنگ تمام عیار فرهنگی علیه ایران بلکه اسلام شده‌اند.

وی ادامه داد: ایران به عنوان تنها حکومت شیعه جهان مورد بیشترین تهاجم قرار دارد و با وجود هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری درباره تهاجم فرهنگی عدم توجه جدی مسئولان فرهنگی شاهد خسارت‌هایی در این عرصه هستیم.

حجت الاسلام محرابی با اشاره به موفقیت‌های علمی و سیاسی نظام اسلامی در دنیا تصریح کرد: اگرچه در این عرصه ها موفقیت‌های زیادی داشته‌ایم اما از عرصه فرهنگی غفلت شده و با مشکلاتی روبرو شده‌ایم که از جمله آن‌ها مسایل اخلاقی در جامعه است.

وی تاکید کرد: تلاش برای سکولار کردن جامعه و همچنین تلاش برای تغییر مذهب و انحراف در تشیع از جمله تلاشهایی است که دشمنان در عرصه فرهنگ شروع کرده‌اند.

محرابی با بیان اینکه یک مثلث برای سکولارسازی جامعه شکل گرفته است اظهار داشت: کسانی مانند سروش در ضلع این مثلث قرار دارند و حسین بشریه در راس این مثلث است.

رئیس اداره وحدت و همبستگی و هویت ملی وزارت کشور با بیان اینکه تشیع ستون خیمه نظام اسلامی است که در راس آن ولایت قرار دارد گفت: شیعه هراسی و شیعه ستیزی با هدف دورکردن جوانان از تشیع از سوی دشمنان دنبال می‌شود.

محرابی فعالیت مسیحیت تبشیری، صوفیه، بهائیت، وهابیت و عرفانهای کاذب را به عنوان مهم‌ترین فرقه‌های انحرافی در کشور برشمرد و بیان داشت: هم اکنون ۱۰۳ فرقه انحرافی در کشور فعال‌اند که مسیحیت تبشیری بیشترین فعالیت را دارد.

محرابی اضافه کرد: این فرقه انحرافی که با عنوان صهیونیسم مسیحی فعالیت دارد علاوه بر سرمایه‌های کلان دولت‌های غربی، سرویس‌های امنیتی دشمنان همچون موساد و سیا آن را مدیریت می‌کنند.

رئیس موسسه فرق و ادیان با تاکید بر رسالت حوزه‌های علمیه در این باره تصریح کرد: حوزه باید بیش از گذشته در این عرصه فعال و به رسالت خود عمل کند.

وی با بیان اینکه بیشتر کسانی که جذب این فرق می‌شوند بدون هیچ علاقه و پشتوانه ذهنی هستند اضافه کرد: جوانانی بیشتر به این فرقه‌ها جذب می‌شوند که خالی الذهن هستند و از سویی اسیر تبلیغات فراوان ماهواره‌ای و تبلیغ چهره به چهره مسیحیت تبیشیری و دیگر فرق انحرافی می‌شوند.

محرابی تضعیف اسلام انقلابی، کسب درآمد و ترویج فساد و بی‌بندوباری را از مهم‌ترین اهداف این فرقه‌ها دانست و تاکید کرد: حوزه‌های علمیه بنابر فرمایشات رهبری باید تلاش مضاعفی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم داشته باشند.

۱۳۹۱/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...