نسخه چاپی

جیپ‌ برای‌ یوونتوس‌ دست‌ به‌ جیب ‌‎شد + تصاویر

عکس خبري -جيپ‌ براي‌ يوونتوس‌ دست‌ به‌ جيب ‌‎شد + تصاوير

تیم فوتبال یوونتوس برای بازی با گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا در شرایطی راهی تركیه شده كه خطر حذف از این لیگ معتبر را بیخ گوش خود حس می كند.

به گزارش نما به نقل از دانا ، یووه ای ها که در گروه B این رقابت ها در کنار رئال مادرید، گالاتاسرای و کپنهاگن قرار گرفته اند در صورت شکست برابر گالاتاسرای از گردونه بازی ها کنار می روند. البته اسپانسر اصلی این باشگاه یعنی شرکت خودرو سازی «جیپ» در اقدامی به موقع به بازیکنان این تیم روحیه داد به این امید که با گرفتن حداقل یک امتیاز از ترکیه شاگردان کونته به ادامه راه امیدوار باشند.

این شرکت در مراسمی که در ورزشگاه یوونتوس برگزار شد جیپ های فصل ۲۰۱۴ – ۲۰۱۳ را به بازیکنان یوونتوس اهدا کرد تا البته از شرکت آئودی که پیش تر اتومبیل های باشگاه های بارسا، رئال مادرید و میلان را داده بود عقب نیفتد. نکته قابل توجه درباره این جیپ ها اینکه بر خلاف رسم معمول شرکت به بازیکنان اجازه انتخاب مدل مورد نظرشان را نداد و به همه آنها یک دستگاه « Grand Cherokee SUV» اهدا کرد.

این مدل ۲۵۰ اسبی قیمتی تقریبی برابر ۵۵ هزار یورو دارد که در مراسمی ویژه به بازیکنان و کادر فنی یوونتوس اهدا شد. دیگر نکته مهم این مراسم رنگ اتومبیل ها بود که به خاطر لباس تیم یوونتوس فقط در دو رنگ مشکی و سفید در اختیار این بازیکنان قرار گرفت.

97137_906.jpg

97138_264.jpg

97139_597.jpg

97142_277.jpg

۱۳۹۲/۹/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...