نسخه چاپی

هشدار جدی كفاشیان به باشگاهها

عکس خبري -هشدار جدي کفاشيان به باشگاهها

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید اگر باشگاه‌ها نتوانند مجوز حرفه‌ای را بگیرند حق حضور در لیگ برتر را نخواهند داشت.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، علي كفاشيان در نشست مشترك اتحاديه با فدراسيون فوتبال پس از گفتن جملاتي درباره اهميت فوتبال براي مردم و علاقمندان به اين رشته، اظهار كرد: بايد كارهايمان را قانونمند كنيم و باشگاه‌ها را به سمت حرفه‌اي‌ شدن پيش ببريم تا در اين صورت كارمان براي پيشرفت همواره شده و دغدغه‌هاي بنيادي‌مان از بين برود. ما قصد داريم كاري را كه در چند سال اخير توسط سازمان ليگ انجام شده است، ادامه دهيم و فكر مي‌كنم در دوره چهار ساله فدراسيون قدم بزرگي براي فوتبال بر خواهد داشت.

وي ادامه داد: بحث اعطاي مجوز حرفه‌اي به باشگاه‌ها بحث مهمي است كه فدراسيون فوتبال تصميم گرفته كه اين وظيفه را به اتحاديه باشگاه‌ها تفويض كند تا اين اتحاديه كه عزيز محمدي در راس آن قرار دارد، اين كار را در داخل كشور و AFC پيگيري كند. در اين بين كميته‌ حرفه‌اي شدن باشگاه‌ها نيز دستورالعمل مناسبي براي برطرف كردن نقاط ضعف تدوين كرده است.

رييس فدراسيون ادامه داد: بحث ديگر ساختار نوين اتحاديه است كه بايد شكل گيرد تا بتوانيم كانون‌ها و اتحاديه‌هاي بازيكنان، مربيان و غيره را تشكيل دهيم كه هم اساسنامه عمل شده باشد و هم تركيب جديد فدراسيون راحت‌تر كارها را پيگيري كند.

كفاشيان در ادامه گفت: به عقيده من سازمان ليگ و باشگاه‌ها بايد بپذيرند كه برگزاري مسابقات ليگ بايد در راستاي تقويت تيم‌هاي ملي باشد چون اگر خداي ناكرده تيم ملي نتواند موفق شود، ضررش به همه فوتبال مي‌رسد. بايد مسابقات را به گونه‌اي برگزار كنيم كه به نفع فوتبال كشور باشد.

كفاشيان در پايان با اعلام خبر امضاي توافقنامه بين فدراسيون و اتحاديه فوتبال براي انجام امور مربوط به حرفه‌اي شدن باشگاه‌ها گفت: ما همه به فوتبال علاقمنديم و در آن كار مي‌‌كنيم. به نظر من بهترين تصميم براي باشگاه‌هايي كه نتوانند خودشان را با حرفه‌اي شدن هماهنگ كنند اين است كه آن‌ها را در مسابقات راه ندهيم. وقتي باشگاهي نتواند حرفه‌اي شود، بايد برود تا يك باشگاه ليگ يكي كه حرفه‌اي است جايش را بگيرد.

۱۳۹۱/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...