نسخه چاپی

بازداشت 6 مرد و 2 زن فروشنده حرفه ای شیشه

به گزارش نما؛ شش مرد و دو زن جوان که از اعضای اصلی شبکه مسلحانه فروش زیرزمینی شیشه بودند در مشهد دستگیر شدند.


رئیس پلیس استان خراسان رضوی گفت: افسران مبارزه با موادمخدر بینالود خراسان رضوی و مأموران پاسگاه حصار گلستان در عملیاتی مشترک و هماهنگ به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد شبکه مخوف تهیه و فروش شیشه در منطقه طرقبه شاندیز و غرب شهر مشهد به صورت گسترده فعالیت دارند.



سردار بهمن امیری مقدم افزود: مأموران پاسگاه حصار گلستان در مرحله نخست این عملیات، جوان 20 ساله‌ای به نام احسان که به تازگی عضو این شبکه شده بود را دستگیر کردند. احسان که خود به شیشه آلوده شده عضویت در باند مسلح را پذیرفت و همدستش به نام مصطفی را لو داد.



با این اعترافات، مأموران بینالود بلافاصله مخفیگاه مصطفی را در منطقه قاسم‌آباد مشهد به طور پوششی تحت کنترل قرار دادند و پس از ساعت‌ها کنترل، وی را به همراه دو زن 23 ساله و دو عضو دیگر باند دستگیر کردند.



در بازرسی ابتدایی از مخفیگاه مصطفی و همدستانش، محموله‌های شیشه و هروئین فشرده به همراه چندین شمشیر، قمه و چاقو به‌دست آمد.



سردار امیری مقدم افزود: مأموران در سومین مرحله از این عملیات غافلگیرانه، یکی از خطرناک‌ترین سرشاخه‌های شبکه که سیروس نام دارد در مخفیگاهش دستگیر کردند و در بازرسی از آنجا دو کلت کمری، یک دوربین حرفه‌ای دید در شب و مقادیری شیشه را به‌دست آوردند.


وی گفت: کارآگاهان در عملیات زنجیره‌ای دیگری یک زن و مرد جوان دیگر که از اعضای شبکه هستند را نیز دستگیر کردند.


سردار امیری مقدم گفت: تحقیقات گسترده در باره این پرونده سنگین که به شبکه ناصر خندق مشهور هستند همچنان ادامه دارد.


احسان نیز گفت: دوسال پیش با جوانی به نام مصطفی آشنا شدم. این دوستی شوم باعث شد به دام شیشه بیفتم. اصلاً مصطفی کارش همین بود که با جوان‌های خام و بی‌تجربه مثل من دوست می‌شد و آنان را به دام شیشه می‌انداخت، بعد هم این افراد می‌شدند سرشاخه توزیع شیشه و من نیز همین فریب را خوردم./ ایران

۱۳۹۲/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...