نسخه چاپی

موتورسوار فراری با شلیك پلیس از پا درآمد

به گزارش نما؛ متهم به سرقت خودرو هنگام فرار از چنگ کارآگاهان با شليک گلوله پليس از پاي درآمد.



به گزارش خراسان، چهارشنبه گذشته کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي با همکاري يکي از متهمان به سرقت خودرو درصدد دستگيري ديگر همدستان وي برآمدند.



کارآگاهان براي دستگيري متهمان ديگر وارد بولوار توس ۸۷ شدند و محل را به محاصره درآوردند. در اين هنگام 2متهم با موتورسيکلت هوندا وارد حلقه محاصره پليس شدند.هنوز لحظاتي از اين ماجرا نگذشته بود که اين۲ جوان ۲۲ و ۲۳ ساله متوجه حضور کارآگاهان شدند.



يکي از کارآگاهان که احتمال مي داد موتورسواران اقدام به فرار کنند به سوي آن ها رفت که ناگهان ترک نشين موتورسيکلت پياده شد و از محل گريخت. راکب ۲۲ ساله نيز که خود را در محاصره مي ديد با موتورسيکلت به سوي ديگر متواري شد.



يکي از سربازان همراه کارآگاهان قصد داشت جلو فرار موتورسيکلت سوار را بگيرد ولي او به سرعت موتورسيکلت افزود که در اين ميان پاي يکي از نيروهاي بسيجي نيز که به کمک کارآگاهان آمده بود زخمي شد و کارآگاهان براي متوقف کردن موتورسوار فرمان «ايست» دادند اما متهم به سرقت خودرو به دستور پليس و شليک هاي هوايي نيز توجهي نکرد و همچنان به فرار خود ادامه داد تا اين که کارآگاهان به ناچار موتورسيکلت را مورد هدف قرار دادند و اقدام به شليک گلوله کردند.يکي از گلوله ها به باک موتورسيکلت اصابت کرد و ديگري نيز به کمر موتورسوار خورد.



لحظاتي بعد کنترل موتور از دست راکب زخمي خارج و موتورسيکلت واژگون شد. مجروح اين حادثه بلافاصله به مرکز درماني انتقال يافت اما بر اثر عوارض ناشي از اصابت گلوله جان سپرد. از سوي ديگر نيز کارآگاهان موفق شدند متهم فراري و ديگر همدستان آن ها را نيز در يک عمليات دستگير کنند.



گزارش حاکي است: با مرگ جوان ۲۲ ساله کارآگاهان ماجرا را به قاضي موحدي راد (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند و دقايقي بعد با حضور مقام قضايي در محل وقوع حادثه، تحقيقات در اين باره، آغاز شد. بررسي ها نشان مي داد که يک گلوله به کمر متهم فراري اصابت کرده است.



همچنين زخم هاي در حال التيام نيز روي سر و صورت فرد کشته شده وجود داشت و آن ها داراي پرونده سرقت در شعبه ۸۰۴ بودند. بنابراين ۴ متهم به سرقت خودرو که در اين پرونده دستگير شده اند روز گذشته به شعبه ۸۰۴ مجتمع قضايي شهيد قدوسي هدايت شدند تا مقام قضايي به پرونده مطروحه در آن شعبه رسيدگي کند.



اين گزارش حاکي است: به دستور «قاضي موحدي راد»، جسد جوان ۲۲ ساله نيز براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني منتقل شد و تحقيقات قضايي درباره چگونگي وقوع حادثه و نحوه بکارگيري قانون سلاح ادامه يافت.


۱۳۹۲/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...