نسخه چاپی

تمهیدات جالب قلعه نویی برای حفظ روحیه مهدی رحمتی

عکس خبري -تمهيدات جالب قلعه نويي براي حفظ روحيه مهدي رحمتي

سرمربی استقلال محل ورود و خروج اختصاصی به تمرین را برای دروازه بان استقلال درنظر گرفته و از آبی ها درخواست كرده كه در مورد جام جهانی صحبت نكنند.

به گزارش نما، سيد مهدي رحمتي در چند ديدار گذشته استقلال يکي از نفرات خوب و تاثيرگذار بوده که با واکنش‌هاي سريع خود مانع باز شدن دروازه آبي‌پوشان شده است.



اما حالا بسياري از اهالي ورزش دوست دارند از نظر او در مورد گروه بندي جام جهاني آگاه شوند. از همين رو چند روزي است به دستور قلعه‌نویي در انتهاي کمپ استقلال که به دليل بازسازي آن منطقه بسته بود، باز شده تا فقط رحمتي از آن ورود و خروج کند و به اين شکل خبرنگاران نتوانند با دروازه‌بان استقلال رو به رو شوند.



اما اين تنها تمهيد سرمربي آبي‌پوشان براي حفظ روحيه رحمتي نيست. قبلا به اين موضوع اشاره داشتيم که دروازه‌بان استقلال از وقتي با کي‌روش به مشکل خورد و قيد حضور در تيم‌ملي را زد ديگر بازي‌هاي تيم‌ملي را تماشا نمي‌کند و سعي دارد به هر شکل ممکن خود را سرگرم کند تا ذهنش به نبودن در تيم‌ملي معطوف نشود و حالا اظهارنظرهاي برخي بازيکنان در مورد گروه بندي ايران در جام جهاني سبب شده تا رحمتي تمرکز لازم را نداشته باشد.



به همين دليل قلعه‌نویي به شاگردانش گفته که در جريان تمرين به هيچ عنوان در مورد رقباي ايران در جام جهاني اظهارنظري نداشته باشند و به اين شکل به شرايط روحي و رواني هم تيمي خود احترام بگذارند.



اين توصيه به دليل اظهارنظرهاي برخي ملي‌پوشان در تمرين استقلال شکل گرفت و گفته مي‌شود سرمربي آبي‌پوشان طي جلسه‌اي با رحمتي به او گفته که توجهي به حرف هاي اطراف خود نکند و اگر روند رو به رشد خود را ادامه بدهد قطعا کي‌روش را مجاب خواهد کرد تا او را به تيم‌ملي دعوت کند.

روزنامه نود

۱۳۹۲/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...