نسخه چاپی

بارش برف و باران در 3 روز آینده

سازمان هواشناسی اعلام كرد با ورود یك سامانه بارش از فردا پنج شنبه بارش برف و باران در كشور شروع می شود و با كاهش در روز جمعه دوباره از روز شنبه تشدید می یابد.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: سازمان هواشناسی اعلام کرد با ورود یک سامانه بارش از فردا پنج شنبه بارش برف و باران در کشور شروع می شود و با کاهش در روز جمعه دوباره از روز شنبه تشدید می یابد.

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد از بعدازظهر روز چهارشنبه با ورود یک سامانه بارشی در نواحی غربی کشور و غرب دریای خزر،بارش باران به صورت پراکنده در این مناطق شروع می شود.در روز پنج شنبه بارش برف و باران در نیمه غربی تشدید می شود و به این ترتیب گستره بارش به دامنه های مرکزی زاگرس و سواحل دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز را هم در برمی گیرد.

همچنین در روز جمعه از شدت بارش در شمال غرب موقتا کاسته می شود،در حالیکه در مناطق غرب،دامنه های زاگرس و البرز غربی و سواحل دریای خزر بر شدت بارش باران و برف افزوده می شود.

روز شنبه بارش باران و برف در نیمه غربی و سواحل شمالی کشور ادامه می یابد و در روز یکشنبه بارش در سواحل شمالی کشور همچنان از شدت می یابد و بارش در غرب به صورت پراکنده پیش بینی می شود.

۱۳۹۲/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...