نسخه چاپی

اختصاصي

ارجحیت لیست جبهه متحد به واسطه حمایت جامعتین است

عکس خبري -ارجحيت ليست جبهه متحد به واسطه حمايت جامعتين است

رودكی نامزد جبهه متحد اصوگرایان گفت:لیست جبهه متحد از آنجایی ارجحیت دارد كه حمایت جامعتین را به همراه دارد

به گزارش نمانیوز، محمدنبی رودکی نامزد جبهه متحد اصولگرایان در خصوص ارجحیت لیست جبهه متحد اظهار داشت:لیست جبهه متحد از آنجایی ارجحیت دارد که حمایت جامعتین را به همراه دارد و از سویی دیگر به دلیل آنکه امسال سال حمایت از تولید و سرمایه ایرانی است تعدادی از نامزدین لیست جبهه متحد اصولگرایان دارای بینش و تخصص خوب اقتصادی هستند که با حضور این چنین افرادی در مجلس نهم کمک به تحقق و عملی شدن این شعار می شود تا برخی مشکلات اعم از بیکاری و مشکلات جوانان رفع و قدم های خوبی در این راستا برداشته شود.
رودکی در خصوص اتحاد بین اصولگرایان اظهار داشت:به طور کلی قرار بود که در مرحله دوم انتخابات از سوی جبهه متحد و پایداری یک لیست ارائه شود که عملی نشد.فکر میکنم که مردم ارجحیت و الویت ها را بسیار خوب تشخیص میدهند و انتخاب میکنند.مردم در روز 15 اردبیهشت با شناخت عمیقی که از کاندیدهای لیست جبهه متحد به دست آورده اند پای صندوق رای حضور منسجم خواهند داشت.
نامزد جبهه متحد اصولگرایان در ادامه بیان داشت:من توصیه می کنم که 25نفر جبهه متحد اصولگرایان که خود یکی از آنها هستم اتحاد و انسجام لیست را تا پایان انتخابات حفظ کنند . اخیرا بین بعضی کاندیدا پیشنهاد لیست پیرامون لیست13و11 نفره که به گوش می رسد توجه نکنند.صحبت از لیست 13و11 نفره و غیره به صلاح نیست اما اگر ائتلاف های 2تا6 نفره جهت تبلیغات انجام شود مشکلی ندارد.
وی در خصوص مذاکرات5+1 ادامه داد:همانطور که قبل از مذاکرات مرحله اول مقامات رسمی کشور اعلام کردند ما در مرحله دوم مذاکرات بغداد هم هیچ پیش فرضی را نمی پذیریم و اگر در چهار چوب قوانین آژانس پیش رود مذاکرات هسته ای را مفید میدانیم.
رودکی افزود:در ضمن به هیچ وجه با تبعیض کشورها مانند اسرائیل که حتی عضویتی در آژانس ندارند و دارای سلاح های هسته نیز میباشند موافق نبوده و آن را نمی پذیریم و در واقع این یک تبعیض ناروا در عرصه بین الملل است و باید آژانس بین الملل انرژی اتمی به وظایف و رسالت خویش در مورد کشورهای دارای سلاح هسته ای عمل کند.

۱۳۹۱/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...