نسخه چاپی

جذب دانشجویان به بهانه كنسرت + عكس

عکس خبري -جذب دانشجويان به بهانه کنسرت + عکس

كنسرت یكی از خواننده‌های لس‌آنجلسی كه به اصطلاح قرار بود به دور از حاشیه‌های سیاسی برگزار شود، به محفلی برای جذب دانشجویان به گروه‌های ضدانقلاب تبدیل شد.

به گزارش نما ، سایت بولتن‌نیوز نوشت: چند روز پیش کنسرت یکی از خواننده های لس‌آنجلسی در تورنتوی ایتالیا برگزار شد که بیش از آنکه هدف این برنامه صرفا اجرای یک کنسرت باشد، اهداف سیاسی را دنبال کرد.

در همین زمینه یکی از دانشجویان حاضر در این کنسرت در یادداشتی که برای ما ارسال کرده است، به حضور مسیح علی نژاد جاسوس خبرنگارنمای ضد انقلاب در پشت صحنه آن اشاره کرده است.

متن این یادداشت در ادامه آمده است:

من دانشجوی سال آخر رشته مهندسی مکانیک دانشگاه پلی تکنیک تورین ایتالیا هستم، تورین شهر کوچکی در شمال ایتالیا است و دانشجویان ایرانی زیادی در آن مشغول به تحصیل هستند و به دلیل وجود تعداد زیادی ایرانی در این شهر چندین انجمن وجود دارند که همگی آنها ادعای غیر سیاسی بودن و فرهنگی بودن دارند.

هفته گذشته کنسرت یکی از خواننده های پاپ ایرانی در این شهر توسط یکی از این انجمن ها برگزار شد، این انجمن ادعا دارد به خط قرمز های سیاسی جمهوری اسلامی ایران پایبند است و با همین حربه جوانان و دانشجو ها را جذب می کند. من هم مثل خیلی از دانشجو های ایرانی دیگر در آن شرکت کردم البته با احتیاط بسیار ، به دلیل اینکه من خانواده نسبتا مذهبی دارم و به هیچ وجه مایل نیستند تا من در یک برنامه نامناسب یا سیاسی و ضد انقلاب شرکت کنم.

از زمانی که من وارد سالن کنسرت شدم فضای عجیب آن توجهم را جلب کرد، در جلوی در کنسرت یک سی دی توزیع می شد به اسم، کشته شدگان انتخابات 88 کاری از سیامک آرام و مسیح علی نژاد (آن هم به صورت مجانی، به تعداد بسیار بالا هم تکثیر شده بود) و در کنسرت مدام شعار های سیاسی داده می شد.

اما نکته ای که بسیار جالب توجه بود این بود که در پایان کنسرت برای خانم مسیح علی نژاد اتاقی ترتیب داده شده بود که دانشجویان بتوانند با ایشان عکس یادگاری بیاندازند بسیاری از دانشجویان هم او را نمی شناختند و او را اینطور معرفی می کردند که ایشان مشغول فعالیت های حقوق بشری برای ایران است و به کمک دانشجویان ساکن خارج از کشور احتیاج دارد، نکته جالب تر اینکه بعد از گرفتن عکس با ایشان از دانشجو ها پرسیده می شد اگر تمایل به همکاری با ایشان در امور خبرنگاری را دارند می توانند به فیسبوک ترنج میل بزنند و اعلام کنند تا در مراحل بعدی با ایشان از طرف خانم علی نژاد و همکارشان خانم آزاده اسدی تماس گرفته شود.



457270_538.jpg


در واقع کنسرت بهانه ای برای جذب نیرو برای یک خبرنگار ضد انقلاب خانم علی نژاد بود و این انجمن به راحتی با شعار های فرهنگی اقدام به جذب نیروی سیاسی برای ضد انقلاب می کند.

در این شهر بیش از 2000 دانشجوی ایرانی وجود دارد که همه فقط به نیت درس خارج شده اند، از شما خواهش می کنم این مطلب را اطلاع رسانی کنید تا جوانان بیشتری به این دام نیافتند و در عمل انجام شده قرار نگیرند.

۱۳۹۲/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...