نسخه چاپی

در منطقه آزاد اروند چه می گذرد؟

هر روز از گوشه و كنار خبر می رسد كه مشاوران مدیران با انحراف از مسیر اصلی خدمت رسانی گامی موثر در فسادهای مالی برداشته اند و مطمئنا مدیرعامل منطقه آزاد اروند و تركیب هیئت مدیره نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

به گزارش نما به نقل از جوان‌آنلاين،همزمان با آغاز به کار دولت یازدهم طبق پیش بینی ها، سرعت عزل و نصب ها هم شدت گرفت و بازار جلسات تودیع و معارفه داغ داغ بود. یکی از قسمت هایی که از این تغییر و تحول ها بی نصیب نماند، هیئت مدیره منطقه آزاد اروند بود که به نظر می رسد با انتصاب مدیرعامل جديد و انتخاب هیئت مدیره ای قوی و کارآمد باید منتظر تحولات چشم گیری در این منطقه باشیم.

شاید یکی از اصلی ترین معضلات مدیریت در جامعه ایران عدم تخصص بوده است که گره های ساده عمران و آبادانی مناطق گوناگون کشور به گره هایی کور تبدیل می شد اما انتصاب افرادی مدیر، متعهد، انقلابی و دلسوز می تواند بارقه امید را در دل مردم روشن نماید.

سرمایه گذارانی که در طی سال های اخیر حاضر به همکاری نبوده اند امروز درها را به روی خود باز می بینند و برای همکاری متقابل با هیئت مدیره منطقه آزاد اروند اعلام آمادگی کرده اند.

اما یکی از خطراتی که مدیران را تهدید می کند، استفاده از مشاوران و مسئول دفتران ناکارآمد و سودجو است که به راحتی می توانند عزتمندترین مدیران را به خاک ذلت بکشانند.

مشاورانی که بعضا با تلاش برای دخالت های نابجا در كليه موارد سازمان و تلاش براي در دست گرفتن گلوگاههاي اقتصادي تنها و تنها به فکر پر کردن چاه بی ته جیب خود هستند و آینده روشن هر سازمانی را می توانند در کما فرو برند.

۱۳۹۲/۹/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...