نسخه چاپی

برف ۷هزار نفر در ۱۷استان را زمین‌گیر كرد

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بر اثر بارش برف و كولاك در ۱۷ استان كشور ۶۶۰۰ نفر امدادرسانی شدند و ۱۰ مادر باردار از مناطق صعب‌العبور به بیمارستان انتقال یافتند.

به گزارش نما به نقل از فارس، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: بر اثر بارش برف و کولاک در ۱۷ استان کشور ۶۶۰۰ نفر امدادرسانی شدند و ۱۰ مادر باردار از مناطق صعب‌العبور به بیمارستان انتقال یافتند.

حسین درخشان در مورد آخرین جزئیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان ناشی از برف و کولاک در سطح کشور گفت: با وقوع برف و کولاک در 17 استان کشور امکان تردد در جاده‌های مواصلاتی و این استانها و روستاهای صعب‌العبور تا حدی مشکل شد.

وی ادامه داد: در همین راستا 712 امدادگر در قالب 164 تیم عملیاتی به کمک هموطنان شتافتند که 1725 دستگاه خودرویی که در برف و کولاک مانده بودند رهاسازی کرده و 6600 نفر را امدادرسانی کردند.

درخشان در مورد افراد مصدوم شده ناشی از سرمازدگی در برف و کولاک نیز گفت: 35 نفر در این حوادث مصدوم شدند که 5 نفر به طور سرپایی درمان و 30 نفر دیگر به بیمارستان انتقال یافتند که از این تعداد 10 نفر مادر باردار بودند.

به گزارش فارس، بر اثر بارش برف و کولاک پاییزی طی چند روز اخیر استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، اصفهان، اردبیل، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، لرستان، استان مرکزی و همدان درگیر برف و کولاک شدند و هموطنانی که قصد تردد به این استانها را دارند نکات ایمنی و وضعیت راهها را در نظر بگیرند.

۱۳۹۲/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...