نسخه چاپی

هلاكت ۲۲ تروریست سعودی در عدرا

منابع امنیتی سوریه اعلام كردند ارتش این كشور موفق شده است تا ۲۲ تروریست سعودی را در شهر "عدرا" به هلاكت برساند.

به گزارش نما به نقل از العالم، منابع نظامی سوریه اعلام کردند ارتش این کشور با پشتیبانی واحد‌هایی از گارد ملی، عملیات پاکسازی شهر عدرا را از وجود تروریست‌ها آغاز کرده است.

گروه‌های تروریستی از دو روز گذشته وارد این شهر شده و دست به گشتار مردم بی‌گناه تنها بر اساس مذهب آنان زدند، براساس منابع خبری محلی تروریست‌ها تاکنون سر 50 تن از ساکنان علوی این شهر را بریده‌ و در بازار مرکزی این شهر آویزان کرده‌اند.

براساس اطلاعات به دست آمده گروه‌های تروریستی جبهه النصره و جیش‌الاسلام مسئولان اصلی این حمله هستند،‌ یکی از مقامات محلی اعلام کرده است تروریست‌های جبهه النصره که از شهر الضمیر به عدرا سرازیر شده‌اند در ساعت 4 بامداد وارد این شهر شده و از اهالی مناطقی که کنترل آن را به دست گرفتند خواستند تا همگی از منازل خود خارج شوند، سپس 200 تن را بر اساس گرایش‌های مذهبی جدا کرده و سر 50 تن از آنان را بریدند.

شاهدان عینی تاکید کرده‌اند که در میان این 50 تن چند خانواده به صورت کامل بوده‌اند که همراه با زنان و کودکانشان سربریده‌ شده‌اند.

بر اثر این حادثه ارتش سوریه به سرعت وارد عمل شده و جنگ خیابانی شدیدی رادر عدرا و با تروریست‌های جبهه النصره و جیش الاسلام آغاز کرده است.

ارتش سوریه تاکنون موفق شده‌است تا 22 تن از تروریست‌های سعودی‌الاصل وابسته به جیش‌الاسلام را در عدرا به هلاکت برساند

که این امر فرضیه طرح ریزی این حمله از سوی سرویس‌ امنیتی عربستان را افزایش می‌دهد، زیرا جیش الاسلام به رهبری زهران علوش به صورت مستقیم از سوی سرویس امنیتی عربستان هدایت می‌شود.

۱۳۹۲/۹/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...