نسخه چاپی

كنایه مجدد مظلومی به قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران یك بار دیگر خطاب به قلعه نویی تاكید كرد برای قهرمانی توكلم به خداست و نیازی به پارچه و بنر ندارم.

به گزارش ایلنا، پرویز مظلومی که تیمش روز گذشته در جدال با شاهین بوشهر متوقف شد تا جام قهرمانی لیگ بر‌تر را تا حدود زیادی از دست رفته ببیند در خصوص موارد مختلفی به اظهار نظر پرداخته است که در پی می‌آید:

*استقلال مقابل شاهین به تساوی رسید تا یک امتیاز حاصل کار تیم شما در این بازی باشد.

از بازیکنانم تشکر می‌کنم که همه تلاششان را به کار بستند و موقعیت‌های زیادی را در این بازی خلق کردند، با این حال یا خواست خدا نبود و یا اینکه جوانی و شاید خستگی بچه‌ها باعث شد که نتوانیم به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. با همه این حرف‌ها این را باید اضافه کنم که از ابتدای کارم توکلم به خدا و بعد به هواداران واقعی استقلال است که معتقدم آن‌ها می‌توانند در بازی‌های آتی معادلات را بهم بزنند و نتایجی دیگر را حاصل شوند.

*با کسب این تساوی، فاصله استقلال و سپاهان بیش از پیش شد، این کار شما را برای قهرمانی سخت نمی‌کند؟

امید من و تیمم از اول به خدا بوده و هست و من معتقدم که موفقیت‌ها را خدا مشخص می‌کند نه بندگان خدا. باید این را اضافه کنم که در این مدت اتفاقات زیادی را به چشم دیدم و بعضا مواردی را مشاهده کردم که آقای فتح‌الله‌زاده هم در صحبت‌هایش به آن اشاره کرده‌ بود. شرایط، شرایط مشکوکی است اما ما همیشه با سر پایین و البته تمام انرژیمان در کنار بچه‌های تیم برای موفقیت جنگیدیم.

در مقطعی نسبت به زمان برگزاری مسابقات و برنامه‌ریزی لیگ اعتراض داشتیم اما همه می‌گفتند که مظلومی بهانه می‌آورد. حالا همه به چشم می‌بینند که تیم‌هایی مثل پرسپولیس و سپاهان که درگیر دو جام و نه مثل ما، درگیر سه جام هستند، اما با مشکل مواجه شدند و تیم‌هایشان بهم ریخته است. من خدا را شکر می‌کنم که از این آزمون سخت سربلند بیرون آمدیم و هنوز هم تیمم زنده است و به قهرمانی امید داریم، کما اینکه چند سال پیش و در فاصله سه بازی تا پایان لیگ، استقلال از صدر عقب بود اما در ‌‌نهایت قهرمان هم شد.

*پس با وجود فاصله سه امتیازی، هنوز به قهرمانی امیدوار هستید؟

بله، همان‌طور که گفتم توکلم به خدا بوده و هست. من نه نیازی به بنر دارم و نه پارچه، بلکه امیدم بعد از خدا به هواداران واقعی استقلال است که کاری به این ندارند که سرمربی تیم چه کسی است یا چه بازیکنی در تیم بازی می‌کند بلکه فقط استقلال را دوست دارند و موفقیت تیم برایشان مهم است. ما تا الان مرد و مردانه مبارزه کرده‌ایم و باز هم این مبارزه را ادامه می‌دهیم. بزرگی می‌گوید مهم این است که تو مبارزه کنی تا وجدانی راحت داشته باشی و من خوشحالم که این اصل در تیم من وجود دارد و به هیچ عنوان پا پس نمی‌کشیم چرا که هم به صعود از گروه‌مان در آسیا امید داریم و هم تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم.

*بحث جدایی فتح‌الله‌زاده از استقلال هم این روز‌ها شنیده‌ می‌شود، نظر شما در این خصوص چیست؟

از فتح‌الله‌زاده تشکر ویژه‌ای دارم و اصلا دوست ندارم که حرف از رفتن بزند. او همه تلاشش را انجام داده و انصافا برای استقلال کم نگذاشته. من و او در کنار هم روزهای سختی را تجربه کردیم اما هنوز هم به آینده امید داریم و با تمام قدرت برای قهرمانی می‌جنگیم. این وسط هوادار واقعی و منصف و کار‌شناسان فوتبال می‌توانند عملکرد استقلال را بسنجند که در طی این دو سال چطور بوده، یک جام کسب کرده‌ایم و جام دیگری را هم می‌خواهیم و برای صعود از گروه‌مان در آسیا هم عزممان را جزم کرده‌ایم. مهم خدمت به استقلال است و باید نسبت به هوادار ادای دین کرد که معتقدم این مهم را فتح‌الله‌زاده به نحو والایی انجام داده است.

*صحبت‌ پایانی؟

دوست دارم در بازی‌های باقی‌مانده از اعضای هیئت‌مدیره گرفته تا کوچک‌ترین عضو مجموعه استقلال همه با هم اتحاد داشته باشند تا ان‌شاء‌ا... بتوانیم افتخار دیگری را به مجموعه افتخارات استقلال اضافه کنیم. یک نائب قهرمانی، یک قهرمانی جام‌حذفی و برد در چهار دربی را از سال قبل تا الان به دست آورده‌ایم و فکر می‌کنم جای موفقیت در آسیا هنوز خالی باشد که به امید خدا آن را امسال عملی خواهیم کرد. از فدراسیون فوتبال هم درخواست دارم تا نظارت بیشتری برای بازی‌ها داشته باشند، خصوصا در هفته‌های پایانی.

۱۳۹۱/۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...