نسخه چاپی

پیش بینی رهبر معظم انقلاب درست بود

عکس خبري -پيش بيني رهبر معظم انقلاب درست بود

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در قبال تصویب تحریم‌های جدید آمریكا، ما باید یك اقدام عملی كرده و برای مثال، نسل جدید سانتریفیوژهای خود را راه‌اندازی كنیم تا ثابت شود زیر بار هیچ نوع زیاده‌خواهی نخواهیم رفت.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس، سیدحسین نقوی نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام آمریکا در افزودن 19 فرد و شرکت به لیست‌ تحریم‌های ضدایرانی پس از توافق ژنو، اظهار داشت: بعد از توافق ژنو، طرفین متعهد شدند به مفاد این توافقنامه عمل کنند و حتی غربی‌ها در ابتدای توافق اظهار می‌کردند که به جمهوری اسلامی ایران اعتماد ندارند و نگرانند که ایران به مفاد این توافقنامه عمل نکند.
وی افزود: اما امروز شاهدیم که اتفاقاً پیش‌بینی جمهوری اسلامی ایران و تعبیر مقام معظم رهبری درست درآمد که فرمودند «آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد و عهدشکن هستند».
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر همین اساس یادآور شد: با توجه به اینکه بر خلاف توافقنامه ژنو، آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران تصویب کرده است، بنابراین ایران باید عملاً به این اقدام آمریکا پاسخ دهد و نسل جدید سانتریفیوژهای خود را راه‌اندازی کند و همچنین فعالیت آب سنگین اراک را با قدرت و شدت به پیش ببرد تا به آنها ثابت کنیم که اگر به توافقنامه عمل نکنند، به شرایطی که قبلاً بودیم، بازمی‌گردیم.
نقوی در پایان با تأکید بر اینکه شرایط پیش از توافق و بازگشت به آن شرایط به نفع مردم، کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: بازگرداندن هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای از مذاکرات کارشناسی بین ایران و 1+5 از وین اتریش، اقدام انقلابی بود و ما به آنها ثابت کردیم که زیر بار هیچ نوع زیاده‌خواهی نخواهیم رفت.

۱۳۹۲/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...