نسخه چاپی

احتمال تغییر حكم محرومیت فرنگی كاركشور

یكی از مسئولان فدراسیون كشتی با اشاره به امكان تغییر و تخفیف در حكم محرومیت مادام العمر امیر علی اكبری اعلام كرد می توان با نامه نگاری با وادا و فیلا و درخواست آزمایش مجدد، مدت محرومیت وی را كاهش داد.

به گزارش نما به نقل از مهر: در حالیکه امیرعلی اکبری فرنگی کار سنگین وزن کشورمان به دلیل استفاده مجدد از مواد نیروزا با محرومیت مادام العمر روبرو شده، یکی از مسئولان فدراسیون کشتی اعلام کرد او می تواند با مراجعه به فدراسیون کشتی و با ارائه درخواست کتبی برای تست مجدد اقدام کند تا شاید با ارائه مدارک و مستندات وی و همچنین انجام تست مجدد، محرومیت وی به 8 سال کاهش یابد.

هر چند پیگیری این مساله و فرایند تست مجدد بسیار زمان بر و پر فراز و نشیب است و امیرعلی اکبری در خوش بینانه ترین حالت و با کاهش مدت محرومیت از مادام العمر به 8 سال هم باز شانسی برای حضور و درخشش در رقابتهای آتی ندارد، اما این کورسوی امید می تواند او را برای حضور در عرصه مربیگری و ادامه فعالیت های حرفه ای ورزشی بعد از دوران محرومیتش، بسیار امیدوار کند.

امیرعلی اکبری در تازه ترین اظهارات خود بعد از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ و محرومیت مادام العمر صراحتا گفت قبل از فینال رقابتهای جهانی 2013 مجارستان قرصی از سوی ماساژور بلغاری تیم آذربایجان دریافت و مصرف کرده که احتمال می دهد عامل اصلی دوپینگش همان قرص بوده باشد.

۱۳۹۲/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...