نسخه چاپی

آمریكا در عمل نشان داد قابل اعتماد نیست

عکس خبري -آمريکا در عمل نشان داد قابل اعتماد نيست

رئیس كمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت كه آمریكایی‌ها در عمل نشان دادند كه قابل اعتماد نیستند و تیم‌مذاكره كننده ایرانی باید هوشیار باشد.

به گارش نما؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات خانه ملت با اشاره به افزایش تحریم‌های آمریکا علیه کشورمان که روز گذشته صورت گرفت، گفت: این تحریم‌ها نشانگر فرمایشات مقام معظم رهبری درباره غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی‌هاست.
وی آمریکا را غیرقابل اعتماد دانست و به همین دلیل از دستگاه دیپلماسی کشور به‌خصوص تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای خواست، مراقب حیله‌های آمریکایی‌ها باشند.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها با واژه‌ها بسیار بازی می‌کنند، تصریح کرد: در توافقنامه خودداری از هرگونه تحریم بیشتر آمده است اما آنها امروز تحریم‌های جدید را اعمال کرده و با تغییر ادبیات می‌گویند که در توافقنامه عدم افزایش تحریم‌های مرتبط به مسائل هسته‌ای ذکر شده است.
زاهدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باید در مذاکرات هسته‌ای به صورت جدی مراقب واژگان متن توافقنامه‌ها باشد، اظهار داشت: باید در مذاکرات هسته‌ای مراقب واژگان توافقات باشیم تا زمینه سوءاستفاده آمریکایی‌ها فراهم نشود.
وی با تاکید بر اینکه نمی‌توان به استکبار و ایادی‌اش اعتماد کرد، گفت: عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران همواره و در هر مذاکراتی باید مورد توجه باشد.

۱۳۹۲/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...