نسخه چاپی

صالحی: قهرمانی تبرئه نشده است

رییس كمیته استینفاف فدراسیون فوتبال گفت:هنوز از سوی باشگاه پرسپولیس اعاده دادرسی ندیده ام.

به گزارش نما به نقل از اوج،عليرضا صالحي درباره حکم کميته استيناف درباره علي دايي عنوان کرد:با توجه به تخلفي که در پرونده ايشان وجود داشت به پرداخت مبلغ 7 ميليون محکوم شد.بر اساس بند 2 ماده 23 آئين‌نامه انضباطي اين جريمه اعمال شد و ما محروميت را هم در نظر گرفتيم.

وي ادامه داد:آنچنان که در پرونده آمده بود تخلف دايي محرز بود ولي از حيث اينکه محروميت و مجازات کامل نبود،بحث محروميت را اضافه کرديم و به مدت دو جلسه محروميت را درنظر گرفتيم.

وي درباره اينکه خود دايي در اين بحث تجديدنظر خواهي کرده بود گفت:کسي که تجديدنظر مي کند نبايد اين ذهنيت را داشته باشد که منتهي به تبرئه و تخفيف شود.تجديدنظر خواهي دايي رد شده است.تجديد نظر بدان معنا نيست که مر قانون را اجرا نکنيم.طبق قانون بند 23 انضباطي در اين باره جمع جرايم را داريم و هم بحث محروميت و هم جريمه نقدي اعمال شد.

رييس کميته استيناف درباره اينکه دايي گفته است چرا به اظهارات ساير مربيان رسيدگي نشده اظهار داشت:ما در اين بحث بايد صلاحيت ها را نگاه کنيم.کميته استيناف وقتي صلاحيت رسيدگي دارد که کميته انضباطي حکمي صادر کند و افراد اعتراض کنند.در غير اين صورت صلاحيت رسيدگي را نداريم.

وي درباره اعتراض باشگاه پرسپوليس به اين راي گفت:من اعتراضي نديديم و در واقع اعاده دادرسي نديدم.وقتي اعاده دادرسي تا يک هفته انجام شد به آن رسيدگي مي کنيم.

صالحي درباره اينکه آيا اين حکم عليه دايي بدان معناست که محسن قهرماني تبرئه شده است اظهار داشت:به اين ترتيب نيست.اين بحث مال زماني است که دايي افترا زده باشد.افترا به معني انتساب عمل مجرمانه است.دايي به دليل مصاحبه توهين آميز محکوم نشد و اين به معناي تبرئه قهرماني نيست.اين پرونده هم در جريان است.

وي افزود:دايي صحبت هايي را مطرح کرد و پس از آن شکايتي از سوي باشگاه سپاهان انجام شد و به همين دليل محکوم شد.صحبت ما اين است که اگر افشاگري صورت بگيرد؛قبل از رسانه ها بايد در کميته انضباطي و دادسراي عمومي انقلاب بررسي شود.نبايد با آبروي افراد بازي شود.حتي اگر قانون هم اجرا شد،با اجازه مرجع قضايي اجازه اطلاع رساني وجود دارد.

صالحي درباره اظهارنظر دايي مبني بر پيگيري شکايت به فيفا گفت:اطلاعات من مي گويد فيفا در پرونده داخلي هيچ کشوري دخالت نمي کند.

۱۳۹۲/۹/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...