نسخه چاپی

بودجه مراكز دینی در لایحه بودجه ۹۳تعطیل شده است

عکس خبري -بودجه مراکز ديني در لايحه بودجه ??تعطيل شده است

نایب رییس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از كاهش بودجه فرهنگی و مراكز دینی گفت: در واقع می توانیم بگوییم بودجه مراكز دینی تعطیل شده است.

به گزارش نما؛ به نقل از شبستان، حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بودجه مراکز فرهنگی دینی در لایحه بودجه 93 گفت: آن چیزی که به عنوان اعتبار دولت در لایحه پیشنهادی به مجلس برای مراکز دینی در نظر گرفته است بسیار کم است و در واقع می توانیم بگوییم که تعطیل است.

وی با اشاره به صحبت های خود با رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: حتی خود حجت الاسلام مصباحی مقدم رییس کمیسیون برنامه و بودجه نیز از بودجه مراکز دینی ناراحت هستند.

حجت الاسلام آقاتهرانی بیان کرد: فرهنگ مبناست و مباحث فرهنگی نیز ربطی به سیاست ندارد یعنی ممکن است دولتها تغییر کنند اما همواره فرهنگ باید مبنا باشد و اگر مبانی فرهنگی در کشور تثبیت نشود این موضوع به اهل نظام آسیب می رساند.

وی تاکید کرد: متاسفانه دولتها هر وقت مشکل پیدا می کنند بودجه فرهنگی را کم می کنند و در حال حاضر نیز این اتفاق افتاده است و بودجه فرهنگی از نظر ما بسیار ناچیز است.

آقاتهرانی با بیان اینکه ما تلاش خودمان را برای افزایش بودجه فرهنگی انجام می دهیم گفت: ما سعی می کنیم در کمیسیون تلفیق رایزنی هایمان را برای افزایش بودجه فرهنگی انجام دهیم.

۱۳۹۲/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...