نسخه چاپی

حسن كریمی:

زمین‌خواری‌ها ارتباطی با شهرداری‌ها ندارد

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: زمین‌خواری‌ها ارتباطی با شهرداری‌ها ندارد و در حریم شهرها اتفاق می‌افتد.

به گزارش نما، حسن کریمی در حاشیه جلسه شهرداران استان تهران با سید حسین هاشمی استاندار تهران و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره سازمان همیاری‌های شهرداری‌های تهران اظهار داشت: با توجه به مشکلات و کمبودهای موجود در استان تهران ضرورت داشت با شهرداران استان جلسه‌ای برگزار شود و هماهنگی های لازم برای ارائه خدمات بهتر به آنها شناسایی و انجام شود.

وی با اشاره به اینکه کمبود بودجه بر خلاء های قانونی از معضلات اصلی شهرداری‌های تهران محسوب می‌شود گفت: برای حل این مشکلات باید بخشی از قانون اصلاح شود و طرح‌های تفصیلی شهرها هرچه سریعتر اجرایی شود.

کریمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه اقداماتی در باره زمین‌خواری صورت گرفته گفت: زمین‌خواری‌ها ارتباطی با شهرداری ندارد و در حریم شهرها اتفاق می افتد در همین راستا ستاد جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در استان تهران تشکیل شده و با معضل ناپسند زمین‌خواری و ساخت و ساز غیر مجاز مبارزه می‌کند.

وی افزود: در جلسه هفته آینده موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز در مرتضی‌گرد مورد بررسی و برخوردهای قانونی قرار می‌گیرد و ساخت و سازهای غیر مجاز محدوده شهرستان پردیس نیز در اولویت قرار گرفته است.

۱۳۹۲/۹/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...