نسخه چاپی

نتانیاهو: آشوبگران ایران تنها حامیان دموكراسی در منطقه خاورمیانه بودند

عکس خبري -نتانياهو: آشوبگران ايران تنها حاميان دموکراسي در منطقه خاورميانه بودند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انكار دموكراتیك بودن انقلاب های اخیر در خاورمیانه مدعی شد تنها حركت دموكراتیك، اتفاقات 3 سال پیش در ایران تحت عنوان جنبش سبز بوده است.

به گزارش نما به نقل از کیهان، نتانياهو در مصاحبه با نشريه آلماني ولت ام زونتاگ مدعي شد: كشورهاي عربي در حال حاضر توانايي دموكراتيزه شدن را ندارند و به سمت ديكتاتوري اسلامي مي روند. به جز اسرائيل، تنها ايران در منطقه است كه قابليت تبديل به كشوري دموكراتيك را دارد. سه سال پيش در انتخابات نسبتا آزاد ايران تقلب شد(!)

وي پيش از اين بارها هشدار داده بود كه «بهار عربي»، عنواني اشتباه است و اتفاقات انقلابي در منطقه در واقع، خزاني براي اسرائيل است كه از انقلاب 1979 ايران سرچشمه مي گيرد. نتانياهو در حالي فتنه سبز را تنها حركت دموكراتيك توصيف كرده كه بساط اين آشوب طلبي به همت و قدرت نمايي خود ملت ايران در خيابان جمع شد. نتانياهو در اوج آشوبگري ضد انقلاب، جنبش سبز را سرمايه بزرگ اسرائيل خوانده بود و از اين جهت يكي از مالباختگان بزرگ فتنه سبز محسوب مي شود. رژيم صهيونيستي تنها رژيم اشغالگر در دنياست كه در طول 64 سال با وارد كردن اراذل صهيونيست و مهاجر از سراسر دنيا، اقدام به ساخت ملت مصنوعي! كرده است و از اين جهت دم زدن عاملان نسل كشي در فلسطين از دموكراسي، از وقاحت هاي منحصربفرد صهيونيست هاست.

يادآور مي شود موسسان انگليسي- آمريكايي رژيم صهيونيستي با تدارك كودتاي 28 مرداد 1332، نهضت دولت ملي ايران را سرنگون كردند و چند سال بعد محمدرضا پهلوي با مديريت و مشورت موساد، سرويس ساواك را براي سركوب ملت ايران راه اندازي كرد.

نخست وزير اسرائيل در ادامه مصاحبه با نشريه آلماني با نگراني از تنها ماندن مقابل ايران گفت: اسرائيل نمي تواند به قول كساني چون رئيس جمهور آمريكا درباره برنامه هسته اي ايران اعتماد كند.

وي همچنين ادعا كرده است: اگر ايران بمب اتمي در اختيار داشته باشد چيزي جز موجب واهمه و عقب نشيني آن نخواهد شد يعني غرب به موفقيتي كه در دوره جنگ سرد در مورد اتحاد جماهير شوروي دست يافت، در رابطه با ايران نخواهد رسيد. حكومتگران ايران سخت معتقدند روزي امامي غايب بازخواهد گشت و لازم است فاجعه اي رخ دهد تا آن امام پديدار شود(!)

محض اطلاع نخست وزير رژيم كودك كش صهيونيستي بايد گفت كه جمهوري اسلامي براي رويارويي مقتدرانه در برابر مستكبران عالم نيازمند بمب اتمي نيست همچنان كه در دفاع مقدس 8 ساله، و در نبردهاي پيروز 33 و 22 روزه آشكار شد. و از آن سو داشتن بمب اتمي نه آمريكا را از باتلاق عراق و افغانستان نجات داد و نه سر سوزني از سرشكستگي صهيونيست ها در جنوب لبنان و باريكه غزه كم كرد.

۱۳۹۱/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...