نسخه چاپی

نصیحت برادرانه احمد توكلی به حسینیان

عکس خبري -نصيحت برادرانه احمد توکلي به حسينيان

توكلی اظهار داشت: به برادرم (حسینیان) نصیحت می‌كنم كاری نكند كه در موضع اتهام قرار بگیرد؛‌ شما می‌توانستید از من بپرسید و اگر قانع نمی‌شدید، این حرف‌ها را می‌زدید.


به گزراش نما به نقل از فارس، احمد توکلی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در واکنش به انتقاد روح‌الله حسینیان از عملکرد سایت الف طی تذکری در صحن علنی مجلس اظهار داشت: داستان سایت الف و دعوت از سخنگوی فارسی زبان وزارت‌خارجه آمریکا این چیزی بود که می‌گویم.

وی افزود: ما از این فرد به عنوان مهمان ویژه دعوت کردیم و از بین سؤالات کاربران 32 سؤال حساب شده تهیه کردیم و سؤالات هم طوری طراحی شده بود که او هر طور که جواب می‌داد، در هچل بود؛ وی 27 سؤال را پاسخ گفت و اگر تمام این سؤالات منتشر می‌شد، غرب‌زده‌ترین کاربران سایت هم حق را به جمهوری اسلامی می‌دادند و می‌فهمیدند که آمریکا منطق ندارد، بر این اساس، کار سایت الف بسیار حساب شده بود و من به آن افتخار می‌کنم.

توکلی با بیان اینکه من از عملکرد سایت الف اعلام برائت نمی‌کنم ادامه داد: ما در راستای دفاع از نظام جمهوری اسلامی و نظام اسلامی عمل کردیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس اظهار داشت: وقتی که کمیته تشخیص مصادیق مجرمانه رایانه‌ای به ما ابلاغ کرد که مطلب ذکر شده را برداریم، من به مسئولین الف گفتم هر موقع که به شما در این مورد چیزی گفتند، با من تماس بگیرید؛ بعد از تماس، من بررسی کردم و دیدم این کمیته از موضع قانون حرف زده و به همین دلیل گفتم که مطلب را بردارید.

توکلی گفت: من به این کار سایت الف افتخار می‌کنم چراکه توانستیم دشمن را از زبان خودش محکوم کنیم و افتخار هم می‌کنم وقتی که از موضع قانون حرفی را که قبول نداشتم و به من ابلاغ شد، اجرا کردم.

وی در عین حال افزود: من به دبیر شورای عالی امنیت ملی هم نامه نوشتم و گفتم که تصمیم این کمیته اشتباه بود و این مطلب باید منتشر شود ولی چون من تسلیم قانون هستم، با افتخار پذیرفتم که مطلب را بردارم.

توکلی اظهار داشت: به برادرم (حسینیان) نصیحت می‌کنم کاری نکند که در موضع اتهام قرار بگیرد؛‌ شما می‌توانستید از من بپرسید و اگر قانع نمی‌شدید، این حرف‌ها را می‌زدید.

وی ادامه داد: آقای حسینیان می‌توانست از هیئت رئیسه بپرسد که چرا آقای زاکانی به مجلس نمی‌آید و چرا نامش قرائت نمی‌شود که آقای ساعدی به شما توضیح می‌داد؛ مردم هوشیارند و در جریان مسائل هستند.

توکلی با بیان اینکه من خودم رسانه‌ای هستم، افزود: کار رسانه‌ای که به نفع جمهوری اسلامی باشد، باید صورت بگیرد و به نظر من تصمیم کمیته ذیربط تصمیم غلطی بود و از موضع قانونی حق با آنها بود و من تسلیم شدم، برهمین اساس به هر دو کارم افتخار می‌کنم.

۱۳۹۱/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...