نسخه چاپی

حوادث اخیر طراحی خود صهیونیست ها است

سخنگوی وزارت امور خارجه با رد ادعاهای رژیم صهیونیستی در خصوص دخالت ایران در حمله به دیپلماتهای آن رژیم در دهلی نو و تفلیس تاكید كرد: هشدار داد چنانچه رژیم صهیونیستی و حامیان آن با اینگونه اقدامات تروریستی و سناریو سازی بدنبال ماجراجویی و اجرای افكار خطرناكی هستند ، باید بدانند كه هرگونه اقدام نسنجیده و نابخردانه واكنشی پشیمان كننده در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، رامین مهمانپرست اعلام کرد: رژیم صهیونیستی منشا ترور و ارعاب در جهان بوده و
ادامه حیات نامشروع خود را در گرو ترور و ماجراجویی های خطرناک می داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با رد ادعاهای رژیم صهیونیستی در خصوص دخالت ایران در حمله به دیپلماتهای آن رژیم در دهلی نو و تفلیس تاکید کرد: از دیدگاه ما اصولا رژیم صهیونیستی و حامیانش متهم اصلی حوادث تروریستی بوده و انتساب حوادث اخیر به جمهوری اسلامی ایران کاملا بی پایه و اساس می باشد و بنظر میرسد حوادث مشکوک فوق توسط مسئولین رژیم صهیونیستی طراحی و با هدف مخدوش کردن چهره جمهوری اسلامی ایران به مرحله اجرا در آمده است.

وی هشدار داد چنانچه رژیم صهیونیستی و حامیان آن با اینگونه اقدامات تروریستی و سناریو سازی بدنبال ماجراجویی و اجرای افکار خطرناکی هستند ، باید بدانند که هرگونه اقدام نسنجیده و نابخردانه واکنشی پشیمان کننده در پی خواهد داشت.

مهمانپرست با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین قربانی تروریزم همواره اقدامات تروریستی را محکوم کرده است ، فتنه اخیر رژیم صهیونیستی را تلاشی بی ثمر برای انحراف افکار عمومی از اقدامات تروریستی این رژیم از جمله در سرزمین های اشغالی و ترور دانشمندان ایرانی توصیف کرد .

وی همچنین حمایت برخی کشورهای غربی از اقدامات رژیم صهیونیستی و خارج کردن نام گروههای تروریستی از فهرست گروههای تروریستی را محکوم نموده و این امر را موجب ترویج و تقویت تروریزم در جهان خواند

۱۳۹۰/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...