نسخه چاپی

ابراهیم نكو:انصاری خسته به نظر می‌رسد

عملكرد معاون پارلمانی یك ضعف برای دولت یازدهم است

عکس خبري -عملكرد معاون پارلماني يك ضعف براي دولت يازدهم است

مجید انصاری خسته به نظر می رسند و در مجلس بسیار انفعالی عمل می كنند و به جای اینكه ارتباط برقرار كنند با نمایندگان مشكل را قبل از اینكه رسانه‌ای شود حل كنند به مسائل دیگر می پردازند.

ابراهيم نكو، نماينده مردم رباط كريم در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار نما با اشاره به ويژگي‌هاي معاون پارلماني دولت گفت: معاون پارلماني بايد كسي باشد كه بتواند در اسرع وقت و فرصت‌هاي اوليه اختلافات في مابين مجلس و دولت را از بين ببرد و مشكل را حل كند ولي كه متاسفانه در اين مدت من احساس مي كنم كه آقاي مجيد انصاري خسته به نظر مي رسند و در مجلس بسيار انفعالي عمل مي كنند و به جاي اينكه ارتباط برقرار كنند با نمايندگان مشكل را قبل از اينكه رسانه‌اي شود حل كنند به مسائل ديگر مي پردازند.

وي افزود:‌ هيچ گونه حركتي را در اين زمينه من شاهد نبودم و اين يكي ازضعف هاي دولت مي تواند باشد.

نماينده مردم رباط كريم با اشاره به انتفاد برخي نمايندگان از دولت اظهار داشت:‌از آنجايي كه به هر حال رابطه ميان سران قواي مجريه و مقننه بسيار خوب است و اين موضوع نيز قابل ستايش از اما در زير مجموعه دو قوه اختلافاتي وجود دارد كه قابل تامل است و بايد به هر حال تلاش كرد كه اين مسائل كالبد شكافي شود و ايرادات برطرف شود.

نكو افزود: متاسفانه در ميان جمع نمايندگان تعدادي ايراداتي از دولت مي گيرند كه منصفانه نيست، هرچند كه برخي از ايرادات جمع نمايندگان هم به جا و به حق است و بايد به آنها رسيدگي شود. اما تعدادي از نمايندگان گويي كه مي خواهند سياه را سفيد و سفيد را سياه جلوه بدهند در ميان مردم انتقادات بسياري مي كنند كه خيلي منصفانه نيست كه بايد اين پديده نامبارك و زشت سريعتر خاتمه يابد.

وي اضافه كرد:‌متاسفانه برخي از نمايندگان ايراداتي كه براي وزراي دولت مي گيرند، ايراداتي است كه زود هنگام است يعني ما هنوز چند صباحي از عمر دولت نگذشته ضمن اينكه تا به اينجا كارنامه خوبي را ارائه داده نبايد اينگونه دولت را مورد انتقاد قرار دهيم. اما متاسفانه برخي از نمايندگان بيشتر از اينكه انتقاد سازنده‌اي داشته با شند، با اين انتقادات بيشتر براي كار دولت مشكل ايجاد مي كنند.

عضو كميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به اينكه معاون پارلماني دولت بايستي در اين زمينه نقش تعاملي خود را ايفا كند و مشكلات را در مجلس حل وفصل كند، گفت: آقاي انصاري احساس مي كند كه شخصيت معاون پارلماني رئيس جمهور بالاتر از اين است كه در اين مواقع ورود پيدا كند كه اين موضوع واقعا جاي ابهام و سئوال دارد. بايد آقاي انصاري چنان فعال باشند و ورود پيدا كنند در اين گونه مسائل كه ديگر انتقادات نمايندگان تداوم نيابد و اينگونه مسائل كشدار نشود. اما ما مي بينيم كه با سكوت اين دوستان دولت متضرر مي شود و نمايندگان پاسخ درستي در اين زمينه دريافت نمي كنند و كار دولت نيز به خوبي پيش نمي رود.

۱۳۹۲/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...