نسخه چاپی

زمزمه تغییرات؛ این بار در پژوهشگاه علوم انسانی

عکس خبري -زمزمه تغييرات؛ اين بار در پژوهشگاه علوم انساني

در پی تغییرات صورت گرفته در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وزارت علوم مدتی است بحث تغییر‌ حمیدرضا آیت‌الهی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مطرح شده است.

به گزارش نما؛ در پی تغییرات صورت گرفته در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های وزارت علوم مدتی است بحث تغییر‌ حمیدرضا آیت‌الهی رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مطرح شده است.

وی که در اردیبهشت ماه سال 88 به ریاست این پژوهشگاه مهم و تاثیرگذار منصوب شد عملا 9 ماه است که حکم ریاستش بر این پژوهشگاه تمام شده و علاقه مندان به حوزه علوم انسانی منتظرند چه کسی به جای او برمسند این پژوهگشاه می‌نشیند.

گلشنی رئیس سابق پژوهشگاه و از اساتید دانشگاه شریف و میرمحمدی از اساتید دانشگاه علامه و معاون پژوهشی فعلی این پژوهشگاه از جمله گزینه‌های احتمالی جایگزینی این فرد هستند که برخی معتقدند با حضور وی وضعیت این پژوهشگاه از حالت فعلی خارج نخواهد شد.

پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، مؤسسه‌ای پژوهشی است که وظیفه تحقیق در علوم انسانی و همچنین مطالعه فرهنگ‌های مختلف بشری را به عهده دارد.

در حال حاضر این پژوهشگاه بزرگترین نهاد پژوهشی کشور است که در زمینه علوم انسانی و بررسی شناخت فرهنگ دیرپای اسلامی – ایرانی پژوهش می‌کند. اولین وظیفه اصلی پژوهشگاه انجام پژوهش در حوزه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است دومین وظیفه نیز به آموزش نیروی انسانی مجرب و تعلیم دانشجویان و تربیت پژوهشگران در حوزه‌های مختلف علوم انسانی ارتباط دارد، که از طریق بخش تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه انجام می‌شود.

۱۳۹۲/۹/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...