نسخه چاپی

یك آمار فوق العاده از مدافع استقلال

حالا قلعه‌نویی متوجه می‌شود كه از ابتدای فصل اشتباه بزرگ او انتقال پژمان به دفاع راست بود و حالا باید منتظر نیمكت‌نشین شدن صادقی یا عمران‌زاده باشیم.

به گزارش نما، از ابتداي فصل قلعه‌نویي به دنبال اين موضوع بود تا با توجه به رفتن حمودي به سپاهان زوج جديدي در جناح راست استقلال تشکيل بدهد و به همين دليل سعي کرد تا از منتظري در پست دفاع راست سود ببرد.



اين بازيکن با توجه به خصوصيات فني منحصر به فرد خود عملکرد مناسبي در پست جديدش داشت ولي حضور او در کنار خط سبب شد تا مشکلات عميقي در عمق دفاع استقلال بوجود بيايد و زوج عمران‌زاده و صادقي به هيچ عنوان نتوانستند به آبي‌پوشان استحکام دفاعي ببخشند به شکلي که بارها و بارها شاهد باز شدن دروازه استقلال مقابل حريفانش بوديم.



اين ضعف سبب شد تا قلعه‌نویي در بازي‌هايي که بازيکنان لازم را در اختيار داشت منتظري را به دفاع مياني منتقل کند. حضور او در اين پست همراه شد با اطمينان بيشتر در سيستم دفاعي استقلال.



اما شايد جالب باشد که بدانيد منتظري در بازي‌هايي که دفاع وسط بوده، آمار جالب توجهي از خود به جا گذاشته و در اين بازي‌ها استقلال فقط يک گل دريافت کرده است.



در بازی مقابل فجر منتظري با توجه به آماده شدن غلام‌نژاد و حضور او در جناح راست با خيال آسوده‌تري در پست تخصصي خود انجام وظيفه کرد و باز هم موفق شد به کمک ساير مدافعان و البته رحمتي دروازه آبي‌پوشان را بسته نگه دارد.



او در این روز يک مدافع مستحکم نشان داد و گذشتن از او براي رسيدن به دروازه استقلال براي مهاجمان سرعتي فجرسپاسي غيرممکن بود و حالا قلعه‌نویي متوجه مي‌شود که از ابتداي فصل اشتباه بزرگ او انتقال پژمان به دفاع راست بود و حالا بايد منتظر نيمکت‌نشين شدن صادقي يا عمران‌زاده باشيم.

روزنامه نود

۱۳۹۲/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...