نسخه چاپی

آمریكا بازنده تحریم‌های جدید

عکس خبري -آمريکا بازنده تحريم‌هاي جديد

نائب رئیس فراكسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: آمریكایی‌ها حتی با همپیمانانشان رویكرد فریبكارانه دارند.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس،اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به لیست تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان گفت: اعضای 1+5 نسبت به لیست جدید تحریم‌ها واکنش نشان دهند.
وی اضافه کرد: زمانی که اعضای 1+5 در قالب یک گروه با ایران مذاکره می‌کنند و آمریکا در این بین لیست جدیدی از تحریم‌ها ارائه می‌کند اعضای این گروه نیز باید واکنش نشان دهند.
جلیلی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره بر تعهدات خود در مذاکرات بین‌المللی پایبند است، اظهار داشت: مواضع جمهوری اسلامی ایران توسط تیم مذاکره‌کننده در پای میز مذاکره ارائه می‌شود اما آمریکایی‌ها نشان داده‌اند این رویه را ندارند.
وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها بازنده تحریم‌های جدید هستند، خاطرنشان کرد: برداشت افکار عمومی از این اقدام جدید آمریکایی‌ها اثبات حقانیت ایران است و برای همگان مشخص شد آمریکایی‌ها به توافقات پایبند نیستند.
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس با اشاره به سابقه آمریکایی‌ها گفت: سابقه آنها نشان می‌دهد آمریکایی‌ها در دوره‌های مختلف رویکرد فریبکارانه حتی با همپیمانان خود داشته‌اند.

۱۳۹۲/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...