نسخه چاپی

تغییر رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات

عکس خبري -تغيير رئيس شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات گفت: ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ازجلسه آینده به عهده خانه كارگر خواهد بود.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،"حسین کمالی" رییس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به جلسه روز گذشته این شورا، اظهار داشت: جلسه شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات عصردیروز با حضور اكثريت اعضا برگزار شد، دراين جلسه ضمن بررسي آخرين اخبار و رويدادهاي سیاسي و اقتصادي كشوردرخصوص درگذشت "نلسون ماندلا" رهبرفقيد آفريقاي جنوبي و لزوم گراميداشت ارزش‌هاي اخلاقي و سياسي وي بحث و گفتگو صورت گرفت و مقررشد تا احزاب و گروه‌هاي عضو در صورت امكان جلسات بزرگداشتي براي آن اسطوره مقاومت برگزار نمايند.
وی افزود: در اين جلسه همچنين موضوع بازداشت شدگان و زندانيان سياسي، مورد بحث و بررسي قرار گرفت كه با ارائه گزارشي از سوي چند تن از خانواده‌هاي آنان، موضوع به كميته سياسي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات ارجاع و نيز مقرر شد تا پس از بحث و بررسي جامع و كامل گزارش آن به مسئولان ذيربط منعكس شود.
کمالی ادامه داد: شوراي هماهنگي همچنين از اعضاي كميته‌هاي داخلي خود خواست تا اولين جلسات كميته‌ها را در دور جديد به رياست سني هركميته تشكيل و انتخابات داخلي آنان برگزار و نتيجه را به جلسه شوراي هماهنگي گزارش نمايند.
وی در پایان خبر داد که رياست دوره اي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات ازجلسه آينده براساس آيين نامه شورا به عهده خانه كارگر جمهوري اسلامي خواهد بود.

۱۳۹۲/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...