نسخه چاپی

دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی با اعضای شورای حمل و نقل استان قم

عکس خبري - ديدار رئيس مجلس شوراي اسلامي با اعضاي شوراي حمل و نقل استان قم

اعضای شورای حمل و نقل و مدیران سازمان فنی و حرفه‌ای استان قم، صبح امروز با رئیس مجلس دیدار و گفتگو كردند.

به گزارش نما؛ اعضای شورای حمل و نقل استان قم امروز دوشنبه (25 آذر ماه) در دیدار با "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی، مشکلات این شورا را مطرح کردند.
لاریجانی پس از استماع نظرات اعضای شورای حمل و نقل استان قم گفت: مشکلاتی که درباره پرونده تعاونی مسکن مهر استان وجود دارد باید از طریق دادگستری پیگیری شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از نحوه کارکرد برخی تعاونی‌ها در استان قم ادامه داد: اگر مسئولان این تعاونی‌ها صلاحیت لازم را ندارند پیگیری‌ها لازم صورت گیرد تا اقدامات مناسب صورت انجام شود.
وی با اشاره به جاده قم- جعفریه، ادامه داد: مشکل اعتباری این جاده باید در دستور کار شورای حمل و نقل استان قرار گیرد تا هرچه سریع‌تر مشکلات مردم این منطقه مرتفع شود.
این نماینده مردم در مجلس نهم درباره مشکلات ایستگاه قطار محمدیه نیز تذکراتی را به مدیران مربوطه داد و تصریح کرد: مشکل این ایستگاه باید هرچه سریع‌تر با انتقال به داخل شهر حل شود.
رئیس مجلس با اشاره به نحوه معماری و شهرسازی در داخل شهر قم نیز اشاره کرد و گفت: کاری که در مکه و مدینه صورت گرفت و در کنار مسجد الحرام برج‌ سازی شد، کاری عقلانی نیست و به همین دلیل نباید در اطراف حرم حضرت معصومه(س) تراکم برای ساخت‌ و ساز زیاد داده شود و تنها باید در کنار حرم مراکز علمی و مدرسه‌های دینی وجود داشته باشد و مراکز تفریحی و اقامتی دور از حرم ساخته شود.

۱۳۹۲/۹/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...